Processor til K7S5A
Fra : Redshoes

Dato : 16-05-07 10:20

Mit bundkort er et K7S5A med en AMD K7-processor. Det sidder i en socket A.
Den kører med 1.100 - hvilket jo er langsomt. Skulle der være nogen, der har
en ledig og hurtigere processor, som kan passe til mit bundkort?
Per

Fra : Ole C

Dato : 16-05-07 11:01

Redshoes skrev blandt andet:

> [...]
> socket A. Den kører med 1.100 - hvilket jo er langsomt. Skulle der
> være nogen, der har en ledig og hurtigere processor, som kan passe

Prøv i en af markedsgrupperne.

--
vh
Ole C.

Fra : Lars & Jane

Dato : 16-05-07 14:03

> [...]
> Den kører med 1.100 - hvilket jo er langsomt. Skulle der være nogen, der
> har en ledig og hurtigere processor, som kan passe til mit bundkort?

Jeps.... jeg har for den rigtige pris en Athlon XP 2400
Evt med en NEXUS køler der passer til.......
Kom med en pris jeg ikke kan sige nej til, og det er din.
Mvh Lars ( 6600 )

Fra : Christian Mygind

Dato : 16-05-07 19:21

Lars & Jane wrote:
> Jeps.... jeg har for den rigtige pris en Athlon XP 2400
> Evt med en NEXUS køler der passer til.......
> Kom med en pris jeg ikke kan sige nej til, og det er din.
> Mvh Lars ( 6600 )

Check bundkort-visionen først. Ikke alle K7S5A-modeller gik helt derop.

/Chr