Allround PC 5000-6000kr?
Fra : JAE

Dato : 14-05-07 19:54

Hej

Jeg ønsker en ny computer bygget op omkring en Intel Core 2 Duo E6600 2.4
GHz.

Jeg skal bruge:
-Intel Core 2 Duo E6600 2.4 GHz
-Bundkort?
-Grafikkort?
-2 GB ram?
-Harddisk ca. 300GB?

Hvad kan i anbefale til en allround maskine til både arbejde, spil og DVD.
Prisen er ca. 5000-6000kr. Jeg er mest i tvivl om bundkortet - Hvor meget
betyder prisen når der ikke skal overclockes?

Jeg ved der er mange tråde der ligner denne (sorry!), men jeg har ikke kunne
finde svaret.

Fra : lars

Dato : 14-05-07 20:50

"JAE" <jacob@engelrud.dk> wrote in message
> [...]
> betyder prisen når der ikke skal overclockes?
>
> Jeg ved der er mange tråde der ligner denne (sorry!), men jeg har ikke

Du har glemt at skrive en Blæser på til køling af CUP. Jeg står selv til at
købe samme maskine som dig. dog er prisen ca 7000 så har du også noget at
det vildeste til rimelige penge.

hvis du ikke skal overclocke kan du sikkert finde nogle billigere ram end
dem jeg har valg og valget af bundkort er ikke så vigtigt. kik dog efter
hvad vudering andre har givet det inde på edb priser.

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.aspID=378198
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.aspID=217379
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.aspID=215877
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.aspID=255786
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.aspID=313470

Dog har jeg ikke valgt nogen harddisk da jeg har dem i forvejen.

skal dog siges at jeg skal overclocke cpuen til 3.0 giga og det skulle ikke
være noget problem.

hilsen lars

Fra : lars

Dato : 14-05-07 21:06