MS Windows
briani 27239
Synkronisering af mapper - bærbar / statio~
Fra : Karsten Jensen

Dato : 15-05-07 13:53

Har nogle enkelte mapper jeg gerne vil have synkroniseret, men hvordan
gør jeg det nemmest i XP, altså at et word dokument redigeres på den
stationære også opdateres på den bærbare (og omvendt). Dvs jeg altid
har den "nyeste" version uanset om jeg sidder i x-købing eller hjemme.

Fra : Richard Thune

Dato : 15-05-07 14:22

"Karsten Jensen" <k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> skrev i meddelelsen
> [...]
> stationære også opdateres på den bærbare (og omvendt). Dvs jeg altid
> har den "nyeste" version uanset om jeg sidder i x-købing eller hjemme.
Jeg bruger Microsoft Synctoy til at holde dokumenter på min bærbare og
stationære synkroniseret.
Det er manuelt altså man skal starte og køre programmet på den ene maskine
når der er ændringer der skal synkroniseres. Det er altså nok kun at have
programmet på den ene maskine.
En anden ting er at det er upraktisk at synkronisere sin dokumentmappe da
f.eks. også synctoy laver en mappe med styrefiler her og den er der ingen
grund til at synkronisere.
RT

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-05-07 14:24

Den 15-05-07 14.53 skrev Karsten Jensen følgende:
> Har nogle enkelte mapper jeg gerne vil have synkroniseret, men hvordan
> gør jeg det nemmest i XP.

Tag et kig på Allway Sync:
http://kimludvigsen.dk/programmer-tools-allwaysync.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nem backup af Mozilla, Firefox og Thunderbird med MozBackup.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 15-05-07 23:10

On Tue, 15 May 2007 15:24:01 +0200, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

Takker - vil kigge nærmere på det. Ser interessant ud med begge jeres
forslag.

Mærkeligt MS ikke har lavet det til XP - måske det findes i Vista.