MS Windows
briani 27239
crtl + alt + del / hvordan i Vista ?
Fra : Peter Heide

Dato : 14-05-07 20:04

har dette HP Pavilion dv9000 vidunder, hvor harddisken køre konstant.

vil godt ind og se hvad fanden der sker ; så hvordan laver man den kommando
Vista : CRTL + ALT + DEL ?

Fra : Hans

Dato : 14-05-07 20:26

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> har dette HP Pavilion dv9000 vidunder, hvor harddisken køre konstant.
>
> vil godt ind og se hvad fanden der sker ; så hvordan laver man den
> kommando i
> Vista : CRTL + ALT + DEL ?
Trykker på Ctrl+Alt+Del.

Fra : Henning

Dato : 14-05-07 20:42

On Mon, 14 May 2007 21:04:12 +0200, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk>
wrote:

>har dette HP Pavilion dv9000 vidunder, hvor harddisken køre konstant.
Vista kører konstant indeksering af dine diske. Giver lynhurtige
søgeresultater.

>vil godt ind og se hvad fanden der sker ; så hvordan laver man den kommando
>Vista : CRTL + ALT + DEL ?
Øh? Tryk på tasterne og vælg Start jobliste?

Fra : Peter Heide

Dato : 14-05-07 21:02

"Henning" <no.mail@all.invalid> skrev i meddelelsen

> Vista kører konstant indeksering af dine diske. Giver lynhurtige
> søgeresultater.

> Øh? Tryk på tasterne og vælg Start jobliste?

Tak for svar. jeg ved ikke hvad jeg lavde.