Trafik Komprimering
Fra : peje.kylling@gmail.c~

Dato : 14-05-07 21:49

Hej

Jeg leder PT efter et stykke hardware som kan komprimere / accelere
netværks trafik.
Det skal være en hardware løsning. Jeg ved der findes et produkt fra
Packeteer, men synes at prisen bliver for høj for dette projekt,
kender i andre produkter?
\Peter

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 14-05-07 22:32

On 14 May 2007 13:48:57 -0700, peje.kylling@gmail.com wrote:

> [...]
>Det skal være en hardware løsning. Jeg ved der findes et produkt fra
>Packeteer, men synes at prisen bliver for høj for dette projekt,

Hvad er det helt præcis du vil opnå ?

Kan vi ikke få en beskrivelse af dit problem....

<mlr>

Fra : Thomas Bøjstrup Joha~

Dato : 15-05-07 20:17

<peje.kylling@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>Det skal være en hardware løsning. Jeg ved der findes et produkt fra
>Packeteer, men synes at prisen bliver for høj for dette projekt,

Riverbed

Mener de ligger på ca. 25k+ for 1mbit også skal du jo have en i hver end

Thomas Bøjstrup Johansen

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 15-05-07 21:43

On 14 May 2007 13:48:57 -0700, peje.kylling@gmail.com wrote:

> Jeg leder PT efter et stykke hardware som kan komprimere / accelere
> netværks trafik.

Se fx på udstyr fra Riverbed og Cisco (WAAS).
Regn ikke med, at den slags er billigt.

-A