Tegne rute med Google maps
Fra : KV

Dato : 14-05-07 22:50

Jeg har en helt masse kordinater, hvor jeg gerne vil have tegnet en rute via
Google maps. Er der nogen der har erfaring med det?
Og kan det lade sig gøre, at benytte forskellig detaljegrad af denne rute
alt efter hvor meget man zoomer ind/ud vha. scrollhjulet?

Fra : Martin

Dato : 15-05-07 17:07

KV wrote:
> [...]
> Og kan det lade sig gøre, at benytte forskellig detaljegrad af denne rute
> alt efter hvor meget man zoomer ind/ud vha. scrollhjulet?

<http://www.google.com/apis/maps/documentation/polylineencoding.html>
<http://www.google.com/apis/maps/documentation/#Encoded_Polylines>

Googles egen dokumentation er ganske glimragende!

Desuden, så er der også en masse læsværdige resultater i API forummet
<http://groups.google.com/group/Google-Maps-API/search?group=Google-Maps-API&q=polylines&qt_g=Search+this+group>

Fra : KV

Dato : 17-05-07 20:44

> [...]
> Googles egen dokumentation er ganske glimragende!
> Desuden, så er der også en masse læsværdige resultater i API forummet

Er der nogen der har lavet en PHP konvertering af Encoded Polyline Algorithm
Format?
http://www.google.com/apis/maps/documentation/polylinealgorithm.html