Åben kildekoden for en anden hjemmeside
Fra : Christian Itzchaky L~

Dato : 14-05-07 13:07

Hvordan åbner man en anden hjemmesides kildekode? Altså den kode
der kommer efter hjemmesidens server har udviklet server-sproget
(så kun HTML-koden er tilbage)...? Lidt ligesom fileSystem
object, bare med en hjemmeside på en anden server?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 14-05-07 13:09

"Christian Itzchaky Larsen" <itzchaky@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> (så kun HTML-koden er tilbage)...? Lidt ligesom fileSystem
> object, bare med en hjemmeside på en anden server?

Ved at have passwordet og hente filerne fra FTP-serveren...

Hele ideen er jo, at du ikke skal kunne hente disse filer.

Fra : Thrane

Dato : 14-05-07 13:49

> [...]
> Hvordan åbner man en anden hjemmesides kildekode? Altså den kode
> der kommer efter hjemmesidens server har udviklet server-sproget

I en browser - vis kildekode...
Der får du jo den "rene" html.

--
Thrane

Fra : Henrik

Dato : 14-05-07 14:48

Man højre klikker på hjemmesiden og trykker "Vis Kilde"

Hilsen Henrk

Fra : Christian Itzchaky L~

Dato : 14-05-07 14:58

Jeg vil meget gerne kunne hente den med min ASP kode... Men det er
præcis den samme kode jeg vil hente som den der kommer frem når man trykker
vis kilde...

Fra : Jørn Andersen

Dato : 14-05-07 17:27

On 14 May 2007 13:58:14 GMT, Christian Itzchaky Larsen
<itzchaky@hotmail.com> wrote:

> Jeg vil meget gerne kunne hente den med min ASP kode... Men det er
>præcis den samme kode jeg vil hente som den der kommer frem når man trykker
>vis kilde...

Du skal bruge en komponent som fx AspHTTP.com
Dokumentation:
<url: http://serverobjects.com/comp/asphttp3.htm>

Brugen er ret simpel:
<%
Set HttpObj = Server.CreateObject("AspHTTP.Conn")
HTTPObj.Url = "http://www.nejtilkrig.dk/"
strResult = HTTPObj.GetURL
Response.Write strResult
%>

Good luck!

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Christian Itzchaky L~

Dato : 14-05-07 19:09

Objectet er desværre ikke indstalleret på min server.. Men jeg har fundet min
egen løsning (Microsoft.XMLHTTP) ^^