Driver til compaq tastatur
Fra : Ulrich Sørensen

Dato : 04-07-01 20:03

Hej

Jeg har lige købt et nyt compaq tastatur til min IKKE compaq computer. Et
tastatur med genvejstaster, men nu er problemet bare at der ikke er nogen
driver diskette med så man kan udnytte de fine genvejstaster. Compaq
hjemmeside giver ingen resultater, så jeg vil høre om der er der nogen der
har nogle drivere til et COMPAQ KEYBOARD INTENET model KB-9963. Hvis dette
ikke siger jer ret meget er der her en beskrivelse af keyboardes udseende.

Beskrivelse af keyboard:

Det ligner et standard tastatur bortset fra 8 genvejstaster på en lang række
ovenfor F-tasterne. Lige ovenfor genvejstasterne er det et aftagelig
plasticcover hvorunder der ligger et blåt stykke papir med symboler.

Hvis du har nogle drivere eller evt. ved hvilken compaq model tastaturet
bilver solgt sammen med vil jeg blive mere end lykkelig.

Mvh. Ulrich

Den endnu ikke glade ejer af et tastatur

Fra : Nielsen

Dato : 05-07-01 08:30

"Ulrich Sørensen" <ulrichs@kom.auc.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

> Hvis du har nogle drivere eller evt. ved hvilken compaq model tastaturet
> bilver solgt sammen med vil jeg blive mere end lykkelig.

Hej Ulrich,
Jeg har smidt driverne op i dk.binaer, håber de virker

Med venlig hilsen

Kent Nielsen

Fra : Ulrich Sørensen

Dato : 05-07-01 12:52

Ikke den rigtige driver

Nogen der har andre bud?

Mvh. Ulrich

Fra : snake

Dato : 05-07-01 15:49

Se på bagsiden af det tastatur der plejer at stå et nr

Mvh.Snake

Fra : Ulrich Sørensen

Dato : 05-07-01 23:17

Har prøvet at søge på det uden resultat.

Til gengæld var jeg inde i computercity og fandt ud af at det også sælges
sammen med en Compaq Deskpro 566, og så er det intet problem at finde en
driver på Compaq's hjemmeside. Hvis det skulle have interesse kan jeg oplyse
at det hedder "Compaq Easy Access Keyboard"

Case closed.

Mvh. Ulrich

PS: Tak for hjælpen