mobilpriser.dk ude af drift?
Fra : Anders Boholdt-Peter~

Dato : 12-05-07 11:14

Hej,

Er der andre som har problemer med at komme ind på hjemmesiden
http://www.mobilpriser.dk
?

Domænenavnet er aktivt i følge DK-Hostmaster, så det burde virke.

--

/ Anders
http://www.boholdt-petersen.dk

Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 12-05-07 11:34

"Anders Boholdt-Petersen" <post-REMOVETHIS-@boholdt-petersen.dk> skrev i en
meddelelse news:46459375$0$21927$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> [...]
> http://www.mobilpriser.dk
> ?
>
> Domænenavnet er aktivt i følge DK-Hostmaster, så det burde virke.

Selvom det er aktivt ved dk-hostmaster virker det jo ikke bare det er jo
muligtvis en server fejl eller opdatering

Fra : Lars Christensen

Dato : 12-05-07 12:05

On Sat, 12 May 2007 12:14:06 +0200, "Anders Boholdt-Petersen"
<post-REMOVETHIS-@boholdt-petersen.dk> wrote:

> [...]
>http://www.mobilpriser.dk
>?
>
>Domænenavnet er aktivt i følge DK-Hostmaster, så det burde virke.

At et domæne er aktivt iflg. DK-Hostmaster betyder ikke at man skal
kunne se hvad der er på domænet. Jeg har et par domæner som også er
aktive iflg. DK-Hostmaster, men som ikke kan tilgås via www.

Men iøvrigt så virker siden upåklageligt her i Firefox.

Fra : Peder[8830]

Dato : 12-05-07 13:23

> Men iøvrigt så virker siden upåklageligt her i Firefox.

Og ligeledes her i IE7

Fra : Max

Dato : 12-05-07 16:32

Hej Anders

> Er der andre som har problemer med at komme ind på hjemmesiden
> http://www.mobilpriser.dk

Intet problem med IE6 her.

--
Mvh Max