Nokia 6300, erfaringer?
Fra : SA

Dato : 11-05-07 13:55

Jeg vil gerne høre godt og skidt om nokia 6300 fra brugere, da jeg overvejer
at købe sådan en.

Mvh Søren

Fra : Nismo

Dato : 11-05-07 21:23

Jeg har kun haft min i en ugen nu, men jeg er rigtig godt tilfreds med den.,
der er lavet en masse gode forbedringer i forhold til min Nokia 6230i.

--

Nismo

Fra : SA

Dato : 12-05-07 20:16

"Nismo" <ubrugligt@@hotmail.com> wrote in message
> Jeg har kun haft min i en ugen nu, men jeg er rigtig godt tilfreds med
> den., der er lavet en masse gode forbedringer i forhold til min Nokia
> 6230i.

Ok, jeg har også en 6230i
Hvordan med batteritiden, holder den bedre strøm end 6230i?

Hvilke forbedringer i forhold til 6230i?

Fra : Nismo

Dato : 23-05-07 10:31

Ang. strøm så må jeg skuffe og sige den holder noget kortere end 6230i.

Af forbedringer er når man skriver sms er der mulighed for at vælge mellem
senest anvendte, og når man har skrevet en sms kan man bare gå ud og når man
så kommer ind og skal skrive sms er displayet tomt og klar til en ny sms.