Nokia 6131
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 10-05-07 21:46

Hej.
Jeg har en Nokia 6131, når jeg har taget et billed og vil sende det videre,
så går skærmen i sort.
Men kun i ca 5 sec.Derefter går displayet tilbage "normal - menuen".

Det er lige gyldig om jeg åbner en ny MMS eller en email, og vedhæfter
filen. I det øjeblik jeg vedhæfter filen,så bliver det sort skærm.

Kan nogen hjælpe?

Kim

Fra : Jean

Dato : 10-05-07 21:59

Kim Jørgensen skrev:
> Kan nogen hjælpe?

Det er en software-fejl.. en kendt en af slagsen. Din mobil skal ha'
opdateret softwaren.

Mvh Jean.

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 11-05-07 12:42

Jean har bragt dette til verden:

> Det er en software-fejl.. en kendt en af slagsen. Din mobil skal ha'
> opdateret softwaren.
>
> Mvh Jean.

Og det kan du snadsynligvis selv gøre på nokia.dk under support, og så
kigge ude i højre side.
Kai