K790i lyder sporadisk som samtalepartner
Fra : Carsten Riis

Dato : 09-05-07 08:20

Hej alle

Har I også problemer med at samtaler lyder som en kombination af
samtalepartneren lyder som om der tales i en kombination af
køkkenrulle-rulle og en dyne dvs. meget svær at forstå.

Oftes sker det i samtaler mellem min k790i og en Nokia5300. Og det er
k790i'eren som bliver ringet op. Kvaliteten ved 5300'eren er helt fin.
Begge numre er Telia-numre og har været siden de glade mobilix-dage.
5300'eren har endda mobilix-kortet isat.
K790i'eren har et nyt simkort fra februar-måned.
Begge telefoner er købt i februar.

Jeg gider ikke høre diverse konspirationsteorier om dårligt netværk og
tilsvarende. Kun om andre har oplevet problemer med deres k790i eller
samme samtaleproblemer med andre mobiltelefoner.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til