"Peter" <pd@tta.dk> skrev i en meddelelse
news:ru30i.57$k06.7@news.get2net.dk...
> Hej.
>
> Nå så gik den ene af vores K750i i stykker....
> Dog ikke joystikket (som nogle af jer sikkert ellers ville have moret jer
> over), men den kunne plusselig ikke længere lade og USB porten var også
> defekt.....
>
> Den blev indleveret i Elgiganten hvor den var købt, og efter 3 uger fik vi
> en ny, da den ikke kunne repereres.... Fint nok.....
>
> Troede vi.....
>
> For den nye kan ikke holde forbindelsen til konens BT-headset, den står og
> kobler til og fra for hvert 5-10 sek......
>
> Så til rep igen.....
>
> 14 dage efter, fik vi igår, igen en besked om at telefonen var klar.....
>
> Ud og hente den..... MEN de havde smidt den væk, , de var både ude og lede
> i containerne og i skraldespande på lageret, ingen telefon.....De
> beklagede meget, men vi måtte vente med at få den....
>
> Idag havde de så fundet den.....
>
> Den var ifølge fejl-rapporten "software-opdateret" (jeg havde ellers selv
> lagt den nyeste ind, for at se om det var det) og en komponent var
> udskiftet, samt den var testet og fundet ok..... Fint nok.....
> - der er bare lige det problem at den stadig ikke virker med konens BT
> headset, den gør stadig precis det samme.....
>
> Konens BT headset fungere ellers 100% på vores anden K750i (med samme
> firmware version), på vores S/E T68i og på vores Siemens S55, så jeg tror
> ikke at fejlen ligger der.....
>
> Så nu må El-giganten vel have den tilbage igen i 2-3 uger....
>
> --
> Peter
>
Syndes heller ikke man høre andet end dårligt om elgiganten jeg har så været
en af de heldige min telefon tog 15 dage