Nokia-model med mulighed for at synkronise~
Fra : Marianne

Dato : 07-05-07 09:03

Hej

Jeg har læst et sted, at man kan få en telefon med denne facilitet. Derved
vil det måske være muligt at pensionere Palm'en - det vil jo være herligt
Det kræver dog, at det er alle Outlooks faciliteter, der synkroniseres -
kalender og opgaver inklusive.

Det er imidlertid umuligt for mig at overskue hos Nokia, hvilke modeller,
der har denne facilitet?! Er der nogen, som kan hjælpe?

mvh
Marianne

Fra : joke

Dato : 08-05-07 13:09

"Marianne" <handel_fjerndette@lundbak.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Det er imidlertid umuligt for mig at overskue hos Nokia, hvilke modeller,
> der har denne facilitet?! Er der nogen, som kan hjælpe?

Det kan de fleste vidst klare find en telefon du kunne tænke dig og skriv
den her så skal jeg nok tjekke om den kan det ønskede

hilsen

Johnny