Nokia 6131 gået død
Fra : Kim Dahl

Dato : 06-05-07 21:27

Hejsa

Vi har fået et problem med en kun 3 mdr. gammel Nokia 6131, som pludselig
hårdnakket nægter at vise andet i displayet end en batteri indikator uanset
hvad man gør. Vi har forsøgt med en fuld opladning, vi har haft batteriet
taget ud (en hel nat), og stadigvæk viser den ikke andet end batteri
indikatoren, efter man har indtastet pinkoden.

Det er oplagt, at den skal repareres, men min datter har en masse SMS
beskeder liggende på telefonen, som hun meget gerne vil have reddet ud inden
reparationen. Men kan det på nogen måde lade sig gøre fra en telefon, som
man ikke kan komme i forbindelse med? Hun har haft en mængde billeder, musik
m.m. på telefonens memory card, og disse er i sikkerhed, men hvad F...
stiller man op med beskeder, der ikke er gemt på kortet, og telefonen er
død? Vi har forsøgt at få kontakt via computer + kabel, men også uden held,
da "enheden" (dvs. telefonen) ikke virker korrekt.

Er der nogen, der har en idé til at redde beskederne, eller må de bare anses
for at være tabt?

Mvh Kim Dahl

Fra : Daniel

Dato : 09-05-07 07:57

"Kim Dahl" <koda@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen, der har en idé til at redde beskederne, eller må de bare
> anses for at være tabt?

Hmm... det lyder vist desværre til de er gået tabt. Men prøv lige for sjovs
skyld at pille simkortet ud og så tænde den. Så kan man på 6131 vælge
demo-tilstand. Tænkte bare HVIS nu det på en eller anden måde er simkortet
der gør noget....

Hygge...
Daniel

Fra : Kim Dahl

Dato : 10-05-07 21:55

Hej

Vi HAR forsøgt (adskillige gange) at tænde telefonen uden simkortet, men med
samme resultat. Og simkortet virker fint i andre telefoner, så problemet
ligger i telefonen...

Mvh Kim