Nokia unlock, ved ukend operatør?
Fra : Petersen_Michael

Dato : 06-05-07 19:24

Hej Ng.

Jeg har lige smidt et par kroner efter en Nokia 3510i

Nu viser det sig så at den er låst, og jeg har ingen anelse om til hvilken
operatør..
Denne viden ser ud til at være basal, for at kunne låse telefonen op..
Er det muligt at komme uden om, eller er jeg nødt til at gætte mig frem til
hvilken operatør der har låst den?

enlig hilsen Michael Petersen
Residerende i Nyborg

ved privat post fjern dyret i @dressen

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 06-05-07 20:35

"Petersen_Michael" <petersen_michael.dengyldnemåge@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:463e1d2c$0$2112$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> Denne viden ser ud til at være basal, for at kunne låse telefonen op..
> Er det muligt at komme uden om, eller er jeg nødt til at gætte mig frem

Jeg ville spørge sælger, der får du nok det mest præcise svar

--
MVH Thomas
Mangler du inspiration til en fed gave?

Fra : Petersen_Michael

Dato : 06-05-07 20:54

In news:463e2df6$0$139$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,

> Jeg ville spørge sælger, der får du nok det mest præcise svar

Right, men det lader sig ikke gøre, jeg købte den på et marked i dag.

Det lykkedes tilgengæld at gætte rigtigt i 4. forsøg

--
Med venlig hilsen Michael Petersen