Telia+klovn
Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 06-05-07 18:07

Hvordan kan det ladesig gøre hos telia skulle man kunne få en n73 med 1 gb
kort med 24 afsnit klovn og kun halvdelen skulle være brugt hvordan kan det
ladesig gøre det må da se ud afhelvede til ikke?

Fra : joke

Dato : 06-05-07 19:06

"Nikolaj Svendsen" <nikolaj@logtech.dk> skrev i meddelelsen
> Hvordan kan det ladesig gøre hos telia skulle man kunne få en n73 med 1 gb
> kort med 24 afsnit klovn og kun halvdelen skulle være brugt hvordan kan
> det ladesig gøre det må da se ud afhelvede til ikke?

jow det vil det sikkert hvis du regner med at se dem på en anden visnings
enhed end telefonen jo mindre skærm jo mindre opløsning er nødvendigt for et
ok billede.

Så på telefon er billedet sikkert ok men skal det op på 32" fladskærmen tja
så bliver det sku grimt

hilsen

Johnny

Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 07-05-07 13:42

"Nikolaj Svendsen" <nikolaj@logtech.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan kan det ladesig gøre hos telia skulle man kunne få en n73 med 1 gb
> kort med 24 afsnit klovn og kun halvdelen skulle være brugt hvordan kan
> det ladesig gøre det må da se ud afhelvede til ikke?

Hvis jeg skal have et ok billede på min k800i fyldet det ca 130 mb for et
afsnit klovn

Fra : Peder[8830]

Dato : 10-05-07 12:39

> Hvis jeg skal have et ok billede på min k800i fyldet det ca 130 mb for et
> afsnit klovn

Der er foretaget en konvertering af filformatet, samtidig med at det er
komprimeret.
Har selv lige købt samme tlf men med den 1. Godfatherfilm. Faktisk er
kvaliteten okay(læs: Fin) men den kunne da godt være bedre.
Den ligger på et 256mb kort...og jeg har konstateret at det er HELE filmen
og ikke blot et sammendrag.

Peder

Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 14-05-07 15:34

"Peder[8830]" <plisbergFJERN@FJERNmail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kvaliteten okay(læs: Fin) men den kunne da godt være bedre.
> Den ligger på et 256mb kort...og jeg har konstateret at det er HELE filmen

Kender du et program der kan komprimere mp4?