Telia + 3G
Fra : lassetc@gmail.com

Dato : 06-05-07 09:33

Er der nogen der ved noget om telias planer om 3G telefoni?
Jeg kan se at de har en 3G antenne tæt på min bopæl. Jeg kan godt
logge på den, men uden at kunne bruge telefonen, da den siger inaktivt
sim kort (det er en 3G telefon). Jeg spurgte deres kundeservice og de
sagde at de endnu ikke havde 3G net.

Mvh
Lasse

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-05-07 11:46

lassetc@gmail.com skrev den 06-05-2007 10:33:
> [...]
> logge på den, men uden at kunne bruge telefonen, da den siger inaktivt
> sim kort (det er en 3G telefon). Jeg spurgte deres kundeservice og de

Jeg mener, at der var en presseomtale i starten af 2007, hvor Der
Überboss sagde noget om, at Telia lancerer 3G til efteråret.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Paw P Larsen

Dato : 06-05-07 11:38

lassetc@gmail.com wrote:
> [...]
> logge på den, men uden at kunne bruge telefonen, da den siger inaktivt
> sim kort (det er en 3G telefon). Jeg spurgte deres kundeservice og de

Det eneste jeg lige har kunnet finde på nettet:
http://www.mobilsiden.dk/index.php?aId=3912

Fra : Lars Raaby

Dato : 10-05-07 21:03

lassetc@gmail.com skrev:
> [...]
> logge på den, men uden at kunne bruge telefonen, da den siger inaktivt
> sim kort (det er en 3G telefon). Jeg spurgte deres kundeservice og de

Kan det ikke være en TDC eller Sonofon mast du har været i
kontakt med.

--
MVH
Lars Raaby

Fra : Paw P Larsen

Dato : 12-05-07 20:23

Lars Raaby wrote:

> Kan det ikke være en TDC eller Sonofon mast du har været i kontakt med.

Telia har 3G master rund omkring. Licensaftalen beskriver at der
skal være en befolkningsmæssig dækning på X %, og det krav
overholder de.

Fra : lassetc@gmail.com

Dato : 16-05-07 17:23

On 10 Maj, 22:03, Lars Raaby <Lars.Ra...@kabelmail.dk> wrote:
> lass...@gmail.com skrev:> Er der nogen der ved noget om telias planer om 3G telefoni?

> Kan det ikke være en TDC eller Sonofon mast du har været i
> kontakt med.
>
> --
> MVH
> Lars Raabywww.8840.dk
> - My home town

Nej det er Telia. Der er også tdc og sonofon master inden for
rækkevidde.