Nokia 5500 sport - glemt tastaturlås
Fra : please-answer-here

Dato : 06-05-07 08:24

Sønnike har været så intelligent at han har ændret tastaturkoden (security
key) på sin mobiltelefon. Den eneste mulighed jeg har kunnet finde var et
indlæg på Nokia support forum, som sagde at det kun var et autoriseret Nokia
support center der kunne "nulstille" koden.

Inden jeg med telefonen under armen frekventerer sådan et sted, ville jeg
lufte spørgsmålet om dette virkelig er den eneste mulighed?

/Henning

Fra : Frank R.

Dato : 06-05-07 09:33

On Sun, 6 May 2007 09:24:11 +0200, "please-answer-here"
<nonone@nohost.nodomain.invalid> wrote:

>Inden jeg med telefonen under armen frekventerer sådan et sted, ville jeg
>lufte spørgsmålet om dette virkelig er den eneste mulighed?

Har hørt om flere der har haft god nytte af dette site. Det kunne være
en mulighed inden du smutter forbi et Nokia center.

http://nfader.z-host.ru/

--
Hilsen
Frank

Fra : please-answer-here

Dato : 06-05-07 09:56

Frank R. wrote:

> Har hørt om flere der har haft god nytte af dette site. Det kunne være
> en mulighed inden du smutter forbi et Nokia center.
>
> http://nfader.z-host.ru/

Tak for linket; som dog desværre ikke virkede

/Henning