N95
Fra : Truckster

Dato : 06-05-07 02:21

Har lige snuppet en serie med min nye N95. Sys da egentlig den gør det meget godt af en mobilos
at være.

Hvad synes i??

http://photo.dkff.dk/

-Allan

Fra : joke

Dato : 06-05-07 06:53

"Truckster" <aa@aa.aa> skrev i meddelelsen
> Har lige snuppet en serie med min nye N95. Sys da egentlig den gør det
> meget godt af en mobilos
> at være.
>
> Hvad synes i??
>
> http://photo.dkff.dk/

syntes da de ser ok ud regner selv med at skal have en n95 engang i løbet af
sommeren, men hvordan er den ellers rænker på gps og er den ok hurtig

hilsen

Johnny

Fra : Claus E Beyer

Dato : 06-05-07 08:51

"joke" <jkp6670haderspamsaafjernaltfoerefter0ogtilsnabela@hotmail.nocom>
skrev i news:463d6d54$0$4159$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> syntes da de ser ok ud regner selv med at skal have en n95 engang i
> løbet af sommeren, men hvordan er den ellers rænker på gps og er den
> ok hurtig

Hvis man skal bruge den til GPS, skal den så monteres i et beslag i bilen
og/eller skal der opsættes en (ekstern) antenne i forruden, eller kan man
blot sidde med den i hånden og så hvor(dan) man kører, når man er passager
i en bil eller en bus?

Claus

Fra : joke

Dato : 06-05-07 10:30

"Claus E Beyer" <ceb.news@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> blot sidde med den i hånden og så hvor(dan) man kører, når man er passager

ja de mangler lige at fortælle hvilken gps antenne de har indbygget

Fra : Truckster

Dato : 06-05-07 23:46

On Sun, 6 May 2007 09:51:02 +0200, "Claus E Beyer" <ceb.news@gmail.com> wrote:

> [...]
>blot sidde med den i hånden og så hvor(dan) man kører, når man er passager

Der kan ikke sættes ekstern antenne til.. så den skal sidde i forruden med frit udsyn til himlen.
Det udelukker jo så bussen.

Fra : Janitor

Dato : 08-05-07 05:54

> syntes da de ser ok ud regner selv med at skal have en n95 engang i løbet
> af sommeren, men hvordan er den ellers rænker på gps og er den ok hurtig

Ulempe ved GPS er at telefonen skal være "åben", dvs. tastaturet skal være
skudt frem for at GPS er tændt. Ikke smart! Ellers fungerer GPS udmærket.
Jeg ved ikke hvilken modtager Nokia har anvendt.

Klaus

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-07 09:44

> Har lige snuppet en serie med min nye N95. Sys da egentlig den gør det
> meget godt af en mobilos
> at være.

Det ser fint ud.

Jeg har lige været inde for at N95 i en butik men de sagde at de først fik
den i uge 22 pga. software fejl.

Er det noget du kender til?

MVH

Bo

Fra : Truckster

Dato : 06-05-07 23:51

On Sun, 6 May 2007 10:43:56 +0200, "EJSMB" <ejsmb(A)privat.dk> wrote:

>Det ser fint ud.
>
>Jeg har lige været inde for at N95 i en butik men de sagde at de først fik
> [...]
Det er muligt der var en softwarefejl, men jeg har selv opdateret den til nyeste version og den kører perfekt.
Jeg har i hvert fald ikke fundet nogen fejl ud over at den bruger lidt rigelig med strøm, men jeg sidder jo osse og roder
med den hele tiden.

Jeg har nu tweaked den til minimalt strømforbrug og det har hjulpet en del.

Fra : Ukendt

Dato : 07-05-07 18:16

> [...]
> med den hele tiden.
>
> Jeg har nu tweaked den til minimalt strømforbrug og det har hjulpet en

Fedt, tak for meldingen, min skærm på min Qtek er lige revnet så jeg må ud
og købe en N95

Er det nemt selv at opdatere den?

Har du undersøgt det billigste sted?

MVH

Bo

Fra : Eske

Dato : 07-05-07 23:05

Hej,

Jeg arbejder i en TDC butik - og har ikke haft gode erfaringer med N95, der
er ganske vist at den mangler en kraftig software opdatering.
De problemer vi ser er at den vil genstarte på underlige tidspunkter også
under en samtale - da navigationen ikke er optimal i forhold til Tomtom og
Garmin og man skal betale for at få en stemmestyring syndes jeg den er for
dyr, uanset hvor man køber den.
Vi har prøvet at installere Tomtom på den, det var ikke noget problem men
den ville ikke bruge en anden antenne end den der sidder i!! så det er jo
heller ikke optimalt.
Men kameraet er fantastisk af en mobil at være.

/ Eske

Fra : Carsten

Dato : 13-05-07 22:48

Eske,

Det undrer mig, det du skriver ang. antenne. I andre forummer har jeg læst
at man sagtens kan bruge TT6 på N95, blot man bruger TT's egen eksterne GPS
antenne. Derimod kan TT6 ikke se N95's indbyggede antenne.

Carsten

Fra : Eske

Dato : 14-05-07 22:11

Hej Carsten,

Den N95 vi testet kunne vi ikke få til at finde den TT antenne - den blev
ved med at bruge den indbygget antenne.!!

Jeg har efterfølgende hørt om ros til den opdatering Nokia er kommet med,
men har ikke selv testet den.

Fra : Johnny Louis

Dato : 12-05-07 22:17

Truckster <aa@aa.aa> wrote:

> Har lige snuppet en serie med min nye N95. Sys da egentlig den gør
>det meget godt af en mobilos at være.

> Hvad synes i??
>
> http://photo.dkff.dk/
>
> -Allan

Imponerende gode billeder, min søn er fotograf og siger at det er den
foto-mobil jeg skal satse på og det kan der vist være noget om.

Johnny Louis