Bluetooth eller kabel ?
Fra : Stig Brun

Dato : 05-05-07 06:02

Jeg har købt en Nokia 6131 og leger med Bluetooth for første gang.

Jeg bruger Nokia Suiten

Musikoverførsel en en langvarig sag med Bluetooth.

Er det hurtigere og mere stabilt med usb - kabel?

hilsen

--
*·.¸_¸.·'¨¨)
¸.·'

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 05-05-07 07:19

Efter mange tanker skrev Stig Brun:
> [...]
>
> Jeg bruger Nokia Suiten
>
> Musikoverførsel en en langvarig sag med Bluetooth.
>
> Er det hurtigere og mere stabilt med usb - kabel?

Uden at jeg har prøvet andet end BT, så vil jeg garantere dig at begge
dine ønsker vil blive opfyldt med et kabel.
Kai

Fra : joke

Dato : 05-05-07 07:59

"Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i meddelelsen

> Uden at jeg har prøvet andet end BT, så vil jeg garantere dig at begge
> dine ønsker vil blive opfyldt med et kabel.
> Kai

Ja men bluetooth er fedt hvis man bruger nokia pc suite til at skrive
beskeder

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 05-05-07 09:09

joke skrev den 05-05-2007:
> "Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i meddelelsen

> Ja men bluetooth er fedt hvis man bruger nokia pc suite til at skrive
> beskeder

Det giver jeg dig ret i.
Jeg bruger også kun BT.
Kai

Fra : Jesper Hansen

Dato : 05-05-07 09:39

"Stig Brun" <nospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har købt en Nokia 6131 og leger med Bluetooth for første gang.
>
> Jeg bruger Nokia Suiten
>
> Musikoverførsel en en langvarig sag med Bluetooth.
>
> Er det hurtigere og mere stabilt med usb - kabel?

Det var faktisk et godt spørgsmål.

Jeg har både kabel og BT. BT er absolut det letteste og med hensyn til
hastigheden tror jeg, det tager lige lang tid. Uden at jeg dog har målt det,
men måske man skulle teste det.

Venlig hilsen
Jesper c",)

Fra : Niels Andersen

Dato : 05-05-07 11:42

Stig Brun wrote:
> Jeg har købt en Nokia 6131 og leger med Bluetooth for første gang.
> Musikoverførsel en en langvarig sag med Bluetooth.

Jeg har ikke prøvet med USB-kabel, men jeg kan fortælle at det er
særdeles effektivt at flytte SD-kortet over i en kortlæser. Så er det
formentlig selve SD-kortet der er flaskehalsen, hvis du har en god
kortlæser. (Og det har intet med prisen at gøre.)

--
Mvh.

Niels Andersen