undskyld men!
Fra : CykelSmeden fra Aalb~

Dato : 04-07-01 19:27

er jeg alene om ikke at kunne se indlæg på news.tele.dk? (og flere andre
..tele.)

finn

Fra : Steven Bergstedt

Dato : 04-07-01 20:36

CykelSmeden fra Aalborg wrote in
<3b435fa5$0$383$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

> er jeg alene om ikke at kunne se indlæg på news.tele.dk? (og flere andre
> .tele.)

Jeg har sat min op til news.inet.tele.dk og har ikke haft nogle probs på
noget tidspunkt.

--
/* Best regards
Steven Bergstedt

Fra : Thomas Overgaard

Dato : 04-07-01 20:56

CykelSmeden fra Aalborg wrote:

> er jeg alene om ikke at kunne se indlæg på news.tele.dk? (og flere
> andre .tele.)

Prøv at kikke her:

Og som link:
--
Thomas O.

This area is designed to become quite warm during normal operation.

Fra : CykelSmeden fra Aalb~

Dato : 06-07-01 01:39

Tusind tak! . ---en underlig situation: Jeg fik aldrig svarene, men fik et
hint om at hente news på test.news.tele.dk. Her kunne jeg så læse mit eget
indlæg til news.tele.dk med svar. Til gængæld kunne jeg ikke læse hvad jeg
sender til test.news.tele.dk ????
men thomas's indlæg fik gang i flowet igen. Det ville være formidabelt hvis
TDC supportere kunne give en sådan forklaring når man ringer i stedet for et
arrogant svar : 'Du abonnerer nok bare på nogle gamle grupper, og vi gør jo
rent en gang imellem' øv!!!