hjælp til spisested i kbh..
Fra : Mr J..

Dato : 14-05-07 10:08

Hej Ng

I har altid været gode til at forslå resturenter i kbh, så nu vil jeg gerne
trække lidt på jeres erfaringer igen..
Findes der et godt spisested i gå afstand fra Knabrostræde ?
Gerne noget italiensk/græsk eller i den dur, spænnende afrikansk kan også
være en mulighed vi er ikke kræsne..
Det behøver ikke være svinedyrt, men ellers er der ingen pris kriterier..

Hvad kan i byde ind med?

Mvh
Morten

Fra : Vittrup

Dato : 14-05-07 15:26

"Mr J.." <Nomail@nomail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> være en mulighed vi er ikke kræsne..
> Det behøver ikke være svinedyrt, men ellers er der ingen pris kriterier..

Jeg vil gerne anbefale Mama Ludbas på Værnedamsvej - der spiser man godt til
en nogenlunde fornuftig pris!
http://www.mamaludbas.dk/

Søren Vittrup
AUDIOcompagniet
www.audiocompagniet.dk

Fra : Gainsbourg

Dato : 14-05-07 17:13

Jeg vil anbefale Cofoco eller Les Trois Cochons. Det er efter min mening, de
2 bedste spisesteder i Kbh. hvis man ikke skal op i den helt dyre klasse.

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 14-05-07 18:00

Mr J.. skrev:

> Findes der et godt spisested i gå afstand fra Knabrostræde ?

Man går næppe fejl af Cofoco[¹]. Det er ganske vist hverken italiensk,
græsk eller spændende afrikansk, men maden er veltillavet og velsmagende,
og priserne yderst rimelige (600 kr for en treretters gourmetmenu for to
personer, inklusive vin).

Mvh,

¹) http://cofoco.dk/res_menu.asp
--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : Dorthe

Dato : 14-05-07 20:21

Mr J.. skrev:
> [...]
> være en mulighed vi er ikke kræsne..
> Det behøver ikke være svinedyrt, men ellers er der ingen pris kriterier..

Souls Kitchen kan klart anbefales!!!! Det er cajun og man skal kunne
lide hvidløg

Mvh Dorthe

Fra : Mr J..

Dato : 15-05-07 13:37

Mange tak for de rigtigt gode bud, det vil jeg kigge på

Mvh
Morten