Alkoholfri velkomstdrink...
Fra : HBP

Dato : 11-05-07 22:30

Hej Ng

Er der nogen herinde der har et godt forslag til en alkoholfri
velkomstdrink.
De må meget gerne ende med at være lyserøde...
Det er også de voksne der skal drikke dem, ikke kun ungerne..

Med venlig Hilsen
Heidi

Fra : Bente Sørensen

Dato : 12-05-07 18:44

"HBP" <hb@@petersen.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> velkomstdrink.
> De må meget gerne ende med at være lyserøde...
> Det er også de voksne der skal drikke dem, ikke kun ungerne..

Ikke lyserød, men...
Fyld et glas med Appelsinjuice. Put ca. 3 isterninger i. Hæld meget
forsigtigt en meget lille sjat ribena i.
Når drinken er færdig er den nederste halvdel helt mørkerød og den øverste
helt orange.

Fra : Inger Pedersen

Dato : 13-05-07 01:30

"HBP" <hb@@petersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen herinde der har et godt forslag til en alkoholfri
> velkomstdrink.
> De må meget gerne ende med at være lyserøde...
> Det er også de voksne der skal drikke dem, ikke kun ungerne..

Lige dele iskold/halvfrossen danskvand og æblemost - eller bare iskold
cider.
Tilsæt en smule bolchefarve (blå er et hit hos ungerne) - fugt glassets rand
med farvet vand og dyp det i sukker - en appelsinskive på kanten får det til
at se festligt ud.
Om du så vil have paraplyer, "nytårspynt" og spøjse sugerør er op til dig.

Hilsen Inger

Fra : Lars Remmen

Dato : 13-05-07 09:04

"Inger Pedersen" <inger_mpFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Lige dele iskold/halvfrossen danskvand og æblemost - eller bare iskold
> cider.

Hvornår gik cider hen og blev alkoholfri? De sidste gange jeg har haft en
cider i hånden har den været mellem 4,5 og 6%

Lars

Fra : Kim Schulz

Dato : 13-05-07 09:10

On Sun, 13 May 2007 10:04:26 +0200
"Lars Remmen" <news@remmen.org> wrote:

> "Inger Pedersen" <inger_mpFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvornår gik cider hen og blev alkoholfri? De sidste gange jeg har
> haft en cider i hånden har den været mellem 4,5 og 6%

Tror du tænker på "øl"typen kaldet Cider. Den svenske æble cider er en
tynd saftevand som typisk har en alkoholprocent på 0.5% eller mindre.
Sælges i stort set alle supermarkeder og kan findes ved sodavanderne.

--
Kim Schulz | Blog: http://www.schulz.dk/
Email: Kim@schulz.dk | Work: http://www.devteam.dk/