frokoststed i kbh?
Fra : Anders

Dato : 07-05-07 18:08

Hej

Jeg ved det er et MEGET åbent spørgsmål, men håber på i alligevel kan hjælp
mig med at finde et godt frokoststed i kbh.

Det må ikke ligge i den alder dyreste ende på skalen.
Det skal være et sted hvor mor og mormor kan få noget god mad. Gerne
smørrebrød eller MEGET gerne fisk.
Så skal det være et hyggeligt sted.

Hvad siger i til denne udfordring?

mvh
Anders

Fra : Anders

Dato : 07-05-07 18:51

Jeg skrev:

> [...]
>
> Det må ikke ligge i den alder dyreste ende på skalen.
> Det skal være et sted hvor mor og mormor kan få noget god mad. Gerne

Men glemte at sige at det ikke må ligge inde i byen, men f.eks. i Dragør
eller nord på. Vi kigger selv lidt på charlottenlundfortet....

Mvh
Anders

Fra : mcloud

Dato : 07-05-07 21:33

Hej
På Frederiksberg på Peter Bangsvej ligger der et lille lækkert og hyggeligt
sted der hedder Lindevangskroen eller Lindevangs cafeen.
Der spiser man utroligt godt til en rimelig pris.
mvh mcloud

Fra : Anders

Dato : 08-05-07 12:34

"mcloud" skrev:

> Hej
> På Frederiksberg på Peter Bangsvej ligger der et lille lækkert og
> hyggeligt sted der hedder Lindevangskroen eller Lindevangs cafeen.
> Der spiser man utroligt godt til en rimelig pris.

Tror måske jeg kender den. Ligger den ikke på en lille plads i et hjørne?
Når man går ind af døren ligger selv lokalet til venstre?

Hvis det er den jeg tror den er, er det et rigtig godt bud. Dog mener jeg
der godt kan være lidt røget og vi er en iblandt os, der er gravid, så det
er ikke så godt.

Mvh
Anders

Fra : mcloud

Dato : 08-05-07 13:53

Hej Anders
Jo det er den ,og rygning og gravide går jo ikke .
Kender desværre ikke andre rigtige frokoststeder ,det skulle da lige være i
Nyhavn ,hvor de ligger side om side og der er jo også udendørs servering
,his vejret er godt.
God fornøjelse
mvh mcloud

Fra : Autocadster

Dato : 08-05-07 18:38

mcloud kom med denne ide:
> Hej
> På Frederiksberg på Peter Bangsvej ligger der et lille lækkert og hyggeligt
> sted der hedder Lindevangskroen

Der skal man huske at bestille bord god tid i forvejen (gerne 2-3 dage

--
Venlig hilsen
Autocadster /2620

Fra : Niels

Dato : 08-05-07 16:45

Cafe' Lindevang er faldet lidt af på den. Da den var bedst, blev den
kaldt "Hos Ella". Ella havde meget lidt plads, og brugte
etageejendommens køkkentrappe til at stille fra på. Nogle beboere
klagede. Den daværende stadsdyrlæge var en god ven af min far. Han
sagde "ja, jo - det er ikke tilladt, men man spiser jo så godt
der..."

Prøv:

Hos Svigermor
Gammel Kongevej 74 D, Frederiksberg C
33 31 71 70

Det er klassisk dansk frokost. Jeg kan ikke huske deres rygepolitik.

Velbekomme!

--
Niels

Fra : Autocadster

Dato : 08-05-07 18:42

Den 08-05-2007, skrev Niels:
> Cafe' Lindevang er faldet lidt af på den.

Hmm øhh hvad, har du været der ?! fristet til at på forhånd tage det
som et nej

--
Venlig hilsen
Autocadster /2620

Fra : Jørgen

Dato : 11-05-07 21:54

Mor og Mormor vil sikkert trives i De små Haver i Pilealle. De er ikke
blandt de billigsdte, men smørrebrødet ligner Ida Davidsens, og så er det
billigt i den sammenligning.

Er I til sild og snaps, har Petersens familiehave (den midterste af de tre
haver) en pragftfuld sildeanretning. Der er vist tre forskellige slags sild
på.

Velbekomme jer.
Jørgen

Fra : Ukendt

Dato : 12-05-07 09:51

Anders wrote:
> [...]
>
> Det må ikke ligge i den alder dyreste ende på skalen.
> Det skal være et sted hvor mor og mormor kan få noget god mad. Gerne

Under et nyligt besøg i København stødte jeg på et frokoststed på hjørnet af
Vingårdstræde og Bremerholmen (lige ved Skt Nikolaj Kirke).
De serverede en frokostplatte med smørrebrød til 99 kr, og svjh var det også
muligt at få en platte udelukkende med fisk.
Jeg mener der var 3 stykker på en platte.

Kvaliteten af maden kan jeg desværer ikke udtale mig om, da jeg ikke selv
spiste der, bed bare mærke i frokostanretningen på menuen, da vi kiggede.
(vi var selv på jagt efter et frokoststed)

Louise