Symmetrisk hårtab på benene - hvad
Fra : Morten Nørgaard

Dato : 14-05-07 12:02

Hej alle,

   jeg har været til min læge med dette hersens
forekommer-ikke-presserende problem, men de havde aldrig oplevet nogen
lignende før og før jeg opsøger en hudlæge eller lign. ville jeg lige
høre til om i andre havde oplevet det, eller noget tilsvarende:

For 3 måneder siden vågnede jeg op og manglede alle hårene på ydersiden
af mit skinneben, i et regulært snorligt kvadrat fra et par centimeter
uden knæet til et par centimeter over anklen. Det er nøjagtig det samme
for højre såvel som venstre ben, fuldstændig symmetrisk. Jeg har ventet
de 3 måneder på at hårene skulle vokse frem igen, men det ser ikke ud
til at skulle ske. Det spøjse er at der vitterligt var tale om at jeg
gik i seng med masser af hår, næste morgen kunne jeg ryste dem fra
firkanterne ud af dynen, dvs. der er ikke tale om slitage - de faldt af
over natten. Jeg har desuden i hele mit liv gået i jeans, aldrig andet,
og er ikke fornylig skiftet til anden benbeklædning.

Jeg sover ikke særlig tungt og er ret sikker på at jeg ville vågne hvis
der var nogen der begyndte at barbere på mig - hvad i alverden kan
det skyldes?

På forhånd tak for svar,

Morten

Fra : Gainsbourg

Dato : 14-05-07 13:50

Tager du nogen medicin i din hverdag?

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Morten Nørgaard

Dato : 14-05-07 14:27

Gainsbourg skrev:
> Tager du nogen medicin i din hverdag?
>
> Med venlig hilsen
> Gainsbourg

Hej Gainsbourg,

   det gør jeg ikke, nej. Intet som helst. Hvad tænker du på...?

Mvh.

Morten

Fra : Gainsbourg

Dato : 14-05-07 16:53

> Hej Gainsbourg,
>
> det gør jeg ikke, nej. Intet som helst. Hvad tænker du på...?

Nogle slags medicin kan have netop den type hårtab som bivirkning - men det
er jo åbenlyst ikke forklaringen, når du ikke tager nogen medicin
overhovedet.

Med venlig hilsen
Gainsbourg