Uheldig opleveles med kondom.
Fra : Henrik

Dato : 13-05-07 12:25

Hej NGer.

Var på tur med en flok "venner", da jeg kom hjem og jeg havde vasket
mit (og min kærestes tøj) fandt jeg at mine "venner" havde moret sig
med at putte et kondom (udrullet) i en lomme, og nu lå det i
vasketøjet.....

Havde jeg et problem eller hvad?

Nu ved jeg ikke om det har været brugt, men det er mindst en uge
gammelt, har jeg grund til bekymring...???

Jeg ved godt at det måske lyder som en idiotisk bekymring, men jeg er
sq lidt, så der skal skiftes ud i venne kredsen!!

Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 13-05-07 12:41

Henrik wrote:
> [...]
> mit (og min kærestes tøj) fandt jeg at mine "venner" havde moret sig
> med at putte et kondom (udrullet) i en lomme, og nu lå det i

Hvori skulle problemet ligge?

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 200.-

Fra : Henrik

Dato : 13-05-07 13:22

On 2007-05-13 13:40:41 +0200, "Trekroner" <xx> said:

> Hvori skulle problemet ligge?

Smitte??? Jeg kan ikke se om det har været brugt!!!

Jeg ved det lyder tåbeligt.

Men better Safe Than Sorry!

Ud over problemet med at forklare det hjemme, det er IKKE let, selv om
man er uskylds ren..

Fra : Niller

Dato : 13-05-07 13:26

> Smitte??? Jeg kan ikke se om det har været brugt!!!

Udover den helt åbenlyse smittefare (ja du kan næsten ikke have undgået at
få HIV og/eller Hepatitis på nuværende tidspunkt), så skal du overveje den
store risiko/sandsynlighed der er for at din kæreste er blevet befrugtet med
din eksvens sæd! Var der trusser eller bukser med i vasken, og HAR hun haft
dem på. Bruger hun P-piller (ellers tillykke så skal du være far ).

Fra : Henrik

Dato : 13-05-07 13:46

On 2007-05-13 14:26:11 +0200, "Niller" <noplok@jskhkjgvdskj.kj> said:

> [...]
> blevet befrugtet med din eksvens sæd! Var der trusser eller bukser med
> i vasken, og HAR hun haft dem på. Bruger hun P-piller (ellers tillykke

Ja jeg er da glad for at Du kan se det komiske i situationen, så tak
for hjælpen.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 13-05-07 17:33

> Ja jeg er da glad for at Du kan se det komiske i situationen, så tak
> for hjælpen.

Han er ikke den eneste

Mvh Maria

Fra : Henrik

Dato : 13-05-07 21:24

On 2007-05-13 18:32:56 +0200, "Maria Frederiksen" <mf@easyfrag.dk> said:

> Han er ikke den eneste
>
> Mvh Maria

Håber din humoristiske sans er intakt, hvis du en dag skulle finde
noget simulært i din kæreste/mands bukser

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 14-05-07 07:03

> Håber din humoristiske sans er intakt, hvis du en dag skulle finde noget
> simulært i din kæreste/mands bukser

Det var den - han bliver stadig mobbet med det

Man behøver ikke være naiv, men en lille smule tillid skader altså ikke - og
at være bange for sygdomme er en vild overreaktion efter min mening.

Mvh Maria

Fra : -= JF =- priv

Dato : 14-05-07 22:20

"Henrik" <dykRE@MOVEmil.dk> skrev i en meddelelse
> On 2007-05-13 13:40:41 +0200, "Trekroner" <xx> said:
>
> Smitte??? Jeg kan ikke se om det har været brugt!!!
>
> Jeg ved det lyder tåbeligt.

Ja, for helvede hvor lyder det tåbeligt!

Lad os antage at komdomet var smittebærende. Hvordan skulle du bære dig ad
med at pådrage dig smitten?

Har du suttet på det brugte kondom? - Nej vel!
Har du stukket en såret finger ind i kondomet? - Nej vel!
Har du genbrugt kondomet? - Nej vel!

Helt ærligt. Dine kammersjukker har indset at du er paranoid, og har
benyttet lejligheden til at tage strøm på dig.

Tag dig sammen mand!

Fra : Tove Krieger

Dato : 13-05-07 16:20

In news:2007051313252816807-dykRE@MOVEmildk,
Henrik <dykRE@MOVEmil.dk> typed:
> [...]
>
> Jeg ved godt at det måske lyder som en idiotisk bekymring, men jeg
> er sq lidt, så der skal skiftes ud i venne kredsen!!

Jeg tro såmænd godt, at du kan glemme din bekymring. Du er helt
sikkert ikke blevet smittet med noget som helst.

Hvis du da ikke allerede har fortalt din kæreste om det, så lad for
himlens skyld være. Hvad man ikke ved, har man ikke ondt af.
Spørgsmålet er jo også, hvor fornuftig din kæreste er, og om hun
tror på det - så tro mig *lad være* med at sige noget om det.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Henrik

Dato : 13-05-07 16:25

On 2007-05-13 17:20:22 +0200, "Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> said:

> Jeg tro såmænd godt, at du kan glemme din bekymring. Du er helt sikkert
> ikke blevet smittet med noget som helst.

Ok tak Tove

> [...]
> Spørgsmålet er jo også, hvor fornuftig din kæreste er, og om hun tror
> på det - så tro mig *lad være* med at sige noget om det.

Tja. Hun var der da jeg tømte vaskemaskinen... Tror du den er svær at
forklare, ligemeget hvad ser man skyldig ud...

Gudskelov fik jeg fat i vedkommenet rimeligt hurtigt over telefonen så
kunne han prøve at forklare det.

Hilsen Henrik

Fra : Tove Krieger

Dato : 13-05-07 16:39

In news:2007051317250627544-dykRE@MOVEmildk,
Henrik <dykRE@MOVEmil.dk> typed:

> Tja. Hun var der da jeg tømte vaskemaskinen... Tror du den er svær
> at forklare, ligemeget hvad ser man skyldig ud...

Nej, det tror jeg ikke. Hvis din kæreste holder nok af dig så tror
hun dig, og desuden ville du, hvis du da ikke har en kort
hukommelse, kunnet huske hvad du havde puttet i dine lommer, og
taget det op når du kom hjem, eller "dumpet" det forinden.

> Gudskelov fik jeg fat i vedkommenet rimeligt hurtigt over
> telefonen
> så kunne han prøve at forklare det.

Den spøg synes jeg nu heller ikke er særlig god, men "vennerne" har
sikkert moret sig herligt på din bekostning. Morale: Husk altid at
checke dine lommer inden du kommer hjem

P.S. Hvis det kan trøste dig, så tror jeg nok at jeg havde valgt at
tro på dig,

Fra : Henrik

Dato : 13-05-07 21:25

On 2007-05-13 17:38:31 +0200, "Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> said:

> P.S. Hvis det kan trøste dig, så tror jeg nok at jeg havde valgt at tro
> på dig,

Det kan det og tak )

Ps. Det gør min kæreste også.. )))

Fra : Ebbe Rasmussen

Dato : 14-05-07 13:00

Tove Krieger wrote:
> In news:2007051313252816807-dykRE@MOVEmildk,
> Henrik <dykRE@MOVEmil.dk> typed:

> Jeg tro såmænd godt, at du kan glemme din bekymring. Du er helt
> sikkert ikke blevet smittet med noget som helst.

Er her slet ingen der tænker på hvad der kan være sket med vaskemaskinen?

Jeg tør end ikke tænke tanken til ende. )
Ebbe