Tryk i ørerne
Fra : K. Huus

Dato : 10-05-07 15:31

Hej.

Her de sidste 2 dage, har jeg en utrolig trykken for mit højre øre. Det har
jeg aldrig haft før. Det føles, beskrives, mest som når man holder sig for
ørerne, eller står i bruseren, og lader vand falde tungt på hovedet.

Det skal siges jeg i sidste uge hostede meget - havde en ting i halsen, der
kildede, hver gang jeg trak vejret. Fik noget slimløsende, som næsten har
fået det til at få væk.

Jeg døjer normalt ikke med hverken ondt i ørerne eller tinnitus.

Hvad kan det være

mvh
Kenneth

Heg prøvet at rense ørerne med vatpinde

Fra : Morten Wartou

Dato : 10-05-07 15:41

K. Huus wrote:

> [...]
> slimløsende, som næsten har fået det til at få væk.
>
> Jeg døjer normalt ikke med hverken ondt i ørerne eller tinnitus.

Det kunne godt lyde som en mellemørebetændelse - hop til lægen og bliv
undersøgt.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : K. Huus

Dato : 10-05-07 16:17

"Morten Wartou" <morten_removethistoavoidgettingtrashed@wartou.dk> wrote in
message news:46432ef0$0$48428$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Det kunne godt lyde som en mellemørebetændelse - hop til lægen og bliv
> undersøgt.
>

> --
> Med venlig hilsen,
>
> Morten Wartou

Øv, mener du det? Vil det give mig nogle problemer i og med jeg skal på
forretningsrejse til Slovenien ultimo næste uge ?

mvh
Kenneth

Fra : Brian Olesen

Dato : 10-05-07 20:05

"K. Huus" <hunden_chico@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>>

> Øv, mener du det? Vil det give mig nogle problemer i og med jeg skal på
> forretningsrejse til Slovenien ultimo næste uge ?

Det vil nok give dig større problemer at lade være.

Mvh. brian

Fra : Morten Wartou

Dato : 10-05-07 21:51

K. Huus wrote:
> [...]
>>

> Øv, mener du det? Vil det give mig nogle problemer i og med jeg skal
> på forretningsrejse til Slovenien ultimo næste uge ?

De par gange jeg har haft mellemørebetændelse, er det gået over efter ganske
få dage - første gang punkterede lægen trommehinden (vistnok - i hvert fald
punkterede han et eller andet inde i øret:), men da var jeg også præget af
voldsomme smerter. Anden gang var mere fredelig, og symptomerne mindede mere
om hvad du er udsat for. Mellemørebetændelse kan skyldes enten bakterier
eller virus - hvis det er bakterier der er årsagen, kan det behandles med
penicillin. Hvis det er virus, løser problemet sig selv.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou