Øret
Fra : bmbpedersen@hotmail.~

Dato : 06-05-07 18:52

Hej .

Jeg har fået noget i øret jeg ikke ved hva er?
Er snottet, og hoster meget men det kom først efter.
Når jeg synker siger det noget i øret og det irritere bare meget !

Min søster siger hun vist ozz har haft det , men har det ik mere , hun
havde det i lang tid siger hun

Jeg vil gerne hurtigt af med det hjælp mig !?

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 06-05-07 19:34

>Jeg har fået noget i øret jeg ikke ved hva er?
>Er snottet, og hoster meget men det kom først efter.
>Når jeg synker siger det noget i øret og det irritere bare meget !

På apoteket kan man købe en ørespøjte og noget voksfjerne-ting for under 100
kr. Prøv at skylle øret med den (det står på hvordan man gør).

Mvh Maria

Fra : lh

Dato : 07-05-07 13:05

> På apoteket kan man købe en ørespøjte og noget voksfjerne-ting for under
> 100 kr. Prøv at skylle øret med den (det står på hvordan man gør).
>
> Mvh Maria

Det har vist ikke noget med ørevoks at gøre når du skriver du er snottet
eller har lige været det. Det lyder som om du har lidt væske i mellemøret
eller lign. Gå til din læge som kan hjælpe dig med næsedråber der kan hjælpe
eller han/hun har andre råd til dig. Det er meget almindeligt at en
forkølelse kan "sætte sig på ørene".

Mvh
lh