Løbesko til mine dårlige knæ
Fra : Hagar

Dato : 04-05-07 21:22

Hej i gruppen

Jeg har fået konstateret udpræget slidgigt i begge knæ, og på indersiden er
der ikke mere brusk. Jeg er blevet anbefalet at finde nogle sko med
affjedring i sålen, og der er løbesko jo en ide. Jeg vil gerne kunne handle
på nettet, men har ikke kreditkort, men kan handle via min bank. Er der
nogen der kan hjælpe med hvilken sko jeg skal have, og hvor den kan købes på
nettet ?

Hagar

Fra : L.Støvring

Dato : 04-05-07 21:45

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> der nogen der kan hjælpe med hvilken sko jeg skal have, og hvor den kan

Jeg har ikke lige et link, men søg efter New Balance løbesko - dem bruger
jeg selv, og de fåes i et utal af varianter til forskelligt underlag, og som
"walking" sko. Virkelig en god sko, både til motionisten og den mere
rutinerede løber.

Mvh. Lisbeth

Fra : Hagar

Dato : 04-05-07 21:55

> [...]
> jeg selv, og de fåes i et utal af varianter til forskelligt underlag, og
> som "walking" sko. Virkelig en god sko, både til motionisten og den mere

Tak for svaret.
Jeg kan se at sportmaster har dem, så behøver jeg ikke en gang at gå på
nettet for at handle

Hagar

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-05-07 16:13

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> der nogen der kan hjælpe med hvilken sko jeg skal have, og hvor den kan

Lad være med at købe sådan noget på nettet.. Gå ned i den nærmeste
sportsbutik og rådfør dig... de kan helt sikkert sige dig hvilke sko der er
bedst affjederne... Men det vigtigste er nok angående knæene, hvis du er
overvægtig at få smidt nogle kilo...
jeg er 25 og har allerede haft lidt knæ problemer, bla pga arbejde på knæ og
pga vægt... har smidt 25kg, og det har betydet at der ikke er problemer med
knæ´et mere.