Instrument til karburator-just GS500
Fra : Henrik Mahler

Dato : 08-05-07 12:20

Vil følgene nedsatte instrument være OK til formålet ?

http://www.louis.de/?topic=artnr_gr&artnr_gr=10034115

Den 2-dobb udg nedsat til 30 euro er dette en fin pris ?

Fra : Esben

Dato : 08-05-07 18:18

jeg har en næsten magen til.
den fungere i hvert fald mægtigt fint.

Fra : OK

Dato : 08-05-07 21:09

Jeg har selv et sæt. ungerer udmærket, men der var ikke adaptere med der
passer i min Honda CBR1000F. Jeg havde heldigvis nogle fra tidligere.

mvh OK

Fra : Perminator

Dato : 08-05-07 21:34

"Henrik Mahler" <ng@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> Vil følgene nedsatte instrument være OK til formålet ?
>
> http://www.louis.de/?topic=artnr_gr&artnr_gr=10034115
>
> Den 2-dobb udg nedsat til 30 euro er dette en fin pris ?

Jeg ville få svært ved at finde stumperne og få det hele samlet til den
samme pris hos de sædvanlige erhvervsleverandører herhjemme.
Desuden er det billigere end et værksteds timeløn.

Jeg ville faktisk gerne dele udgiften og betale min del af forsendelsen,
også frem og tilbage i DK, hvis du har lyst.
Det er trods alt kun een gang hvert forår jeg har brug for at kontrollere
CX-ens synkronisering.

--
venlig hilsen
"Perminator"

Fra : Armand

Dato : 09-05-07 00:22

"Perminator" <per.misserfjern@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> også frem og tilbage i DK, hvis du har lyst.
> Det er trods alt kun een gang hvert forår jeg har brug for at kontrollere

Køb det fuldfede 4-dobbelte sæt og split op i to á 25Euro/stk.

Ja det skulle da lige være for at være bare liidt fremsynet og investere i
det firedobbelte allerede nu :-/

--
Armand.
(der synes at prisen er god, og bifalder lysten til eget værktøj hhv.