Hvilken er fedest ?
Fra : Nicolas

Dato : 07-05-07 21:30

Vil gerne have den fedeste sports MC til under 300k. Nogen bud ?

Fra : Moller

Dato : 07-05-07 21:43

Nicolas skrev:
> Vil gerne have den fedeste sports MC til under 300k. Nogen bud ?

   Den du syntes er bedst ud, vi kan jo ikke bedømme din smag, så ud og
kigge hos forhandlerne og i katalogerne, 300k dækker dem alle mere eller
mindre, det er kun MV Agusta F4 osv. som du ik for til de penge så længe
det er med plader.

--
VH
   Moller

Fra : Nicolas

Dato : 07-05-07 22:03

On Mon, 07 May 2007 22:42:46 +0200, Moller wrote:

> det er kun MV Agusta F4 osv. som du ik for til de penge

Damn den fed, er du gaaaal mand !
Jeg er forelsket, men 410k er sgu mange penge

Fra : Anders Majland

Dato : 08-05-07 07:22

> Damn den fed, er du gaaaal mand !
> Jeg er forelsket, men 410k er sgu mange penge

Hvad skal den bruges til - Cruise på langelinie og stå foran stamcafeen
eller ud og køre ræs ...

Havde jeg et budget på 300kkr ville jeg nok kun bruge en mindre del på
materiellet, men tilgængæld så en del på at komme til nogle banedage ... Så
kan afgiften også spares væk ...

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 08-05-07 08:44

Anders Majland skrev:

> Hvad skal den bruges til - Cruise på langelinie og stå foran stamcafeen
> eller ud og køre ræs ...

For mig ligner dete mere et "brian 14 år" spørgsmål..= Troll

> Havde jeg et budget på 300kkr ville jeg nok kun bruge en mindre del på
> materiellet, men tilgængæld så en del på at komme til nogle banedage ... Så
> kan afgiften også spares væk ...
Se det lyder fornuftigt, har du nogle forslag til banedage, og ska vi
føl's?

--
Dun@nt
1K, SFau-R, White Gold

Fra : Anders Majland

Dato : 08-05-07 09:45

> Se det lyder fornuftigt, har du nogle forslag til banedage, og ska vi
> føl's?

Jeg vandt godt nok i lotto i lørdags - men kun 37kr og det giver ikke mange
banedage ... PT prioriterer jeg andre ting væsenligt højere så jeg har
hverken et racerjern eller planer om banedage. Det skulle da lige være et
køreteknisk kursus på xtz'en

--
anders DOT majland AT jyde DOT dk
Aprilia Leonardo 150 1998

Fra : Ths

Dato : 08-05-07 18:34

"Nicolas" <nicolas@spam.lal> skrev i meddelelsen
> Vil gerne have den fedeste sports MC til under 300k. Nogen bud ?

Yamahas YBF 125cc. Den er for fed! Men om du kan få den for en SI-enhed?

/Ths.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 08-05-07 19:43

"Ths" <qq@invalid.dk> writes:

> "Nicolas" <nicolas@spam.lal> skrev...
>
> Yamahas YBF 125cc. Den er for fed! Men om du kan få den for en SI-enhed?

Et præfiks, ikke en enhed Kelvin er med stort K, men...
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Armand

Dato : 08-05-07 22:42

"Nicolas" <nicolas@spam.lal> skrev i en meddelelse
> Vil gerne have den fedeste sports MC til under 300k. Nogen bud ?

Umuligt spørgsmål :-|
Det er næsten som amen i kirken at du forventer ét bestemt svar, eller
ihvertfald motorcykler indenfor et smalt segment; men "sports-MC" er et vidt
begreb hvortil mange vil kunne foreslå såvel crossere, som
speedway-maskiner, ligesom såvel Off-raodere og Enduro-maskiner er relevante
besvarelser.

Derudover er "fed" et diffust begreb: "Fed at se på", "fede specifikationer"
eller "fede præstationer", ja selv som overvægtig kan ordet tolkes :-|

Omkring dét segment du forventer svar indenfor, er netop vægten langt
vigtigere for en positiv omtale, end alskens prangende specifikationer og
voldsomme præstationer, og hvis jeg lige vender skråen en ekstra gang, vil
jeg tro at Triumph Daytona 675 er en af tiden fedeste modeller derved at den
har det hele og kan det hele og tilmed er ganske tilgængelig :-|

--
Armand.