Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
'Guldgrube'
Fra : Robert Pedersen

Dato : 07-05-07 23:38

Jeg er måske faldet over en lille 'guldgrube'
http://www.photo-freeware.net/category-downloads.php

Robert Pedersen
--------------------------------
Blind hane finder af og til et korn!

Fra : K

Dato : 08-05-07 07:54

"Robert Pedersen" <robertr@post.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er måske faldet over en lille 'guldgrube'
> http://www.photo-freeware.net/category-downloads.php

Det ser da ikke så ringe ud. :0)
Takker for linket.

Mvh.

Fra : Skeptikeren

Dato : 10-05-07 07:13

On Tue, 8 May 2007 00:37:32 +0200, "Robert Pedersen"
<robertr@post.tdcadsl.dk> wrote:

>Jeg er måske faldet over en lille 'guldgrube'
>http://www.photo-freeware.net/category-downloads.php
>
>Robert Pedersen
>--------------------------------
>Blind hane finder af og til et korn!

Flot samling links!

Man kan hurtigt komme til at tilbringe de næste år bag computeren i
forsøg på at finde de bedste gratis programmer, der kan forbedre de
billeder, hvis ringe kvalitet også skyldes at man ikke brugte tiden på
at fotografere i stedet for at fordybe sig i software.
Men hvis det i virkelligheden er det, man syntes er det sjoveste - så
er der jo ingen problemer Undtagen for dem, man belemrer
med sine billeder!

have a nice day
--- sk ---

Fra : Jan Boegh

Dato : 10-05-07 13:11

Skeptikeren skrev i ind5439pjcqks99la94vpe2dlngfujas1q@4ax.com dette:

> [...]
> billeder, hvis ringe kvalitet også skyldes at man ikke brugte tiden på
> at fotografere i stedet for at fordybe sig i software.

Hvilket vel dybest set er lige så tåbeligt som at bruge en gevaldig masse
timer i marken for så at smide det hele på gulvet med en ukvalificeret
efterbehandling.

> Men hvis det i virkelligheden er det, man syntes er det sjoveste - så
> er der jo ingen problemer Undtagen for dem, man belemrer
> med sine billeder!

....som et eller andet sted også må leve med de mange elendigt behandlede
billeder som er alternativet.

vh
jan

http://jan.boegh.net/foto.htm
Billeder fra en dansk 'ørken' http://jan.boegh.net/Album/Milen/index.html

Fra : Skeptikeren

Dato : 10-05-07 22:53

On Thu, 10 May 2007 14:10:53 +0200, "Jan Boegh" <spamhater@nowhere>
wrote:

>Hvilket vel dybest set er lige så tåbeligt som at bruge en gevaldig masse
>timer i marken for så at smide det hele på gulvet med en ukvalificeret
>efterbehandling.

Alle programmer har en indlæringsfase/kurve. Efterbehandlingen bliver
ikke kvalificeret af at flimre rundt i utallige gratisprogrammer; men
snarere ved at lære eet program ordentligt at kende.

>...som et eller andet sted også må leve med de mange elendigt behandlede
>billeder som er alternativet.

Alternativet til at flimre rundt i mange forskellige gratisprogrammer
er ikke elendigt behandlede billeder; men velbehandlede billeder som
følge af,a t man lærer eet/få programmer ordentligt at kende.

mvh

have a nice day