Er Harald tilbage hos Marie?
Fra : Ditte H

Dato : 13-05-07 12:47

Hej

Ja, jeg orker ikke at læse alle indlæg igennem, og spørger derfor direkte.

Hvordan er status med Harald?

Mange hilsner fra Ditte

Der kun læser med på sidelinien.

Fra : lh

Dato : 13-05-07 13:48

"Ditte H" <ditte@----.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Ja, jeg orker ikke at læse alle indlæg igennem, og spørger derfor direkte.

> [...]
Ja han er!

Mvh

lh

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 13-05-07 15:47

> [...]
> Hej
>
> Ja, jeg orker ikke at læse alle indlæg igennem, og spørger derfor direkte.

Det er efterhånden heller ikke til at holde rede på (o;

Men jo, Harald er tilbage hos os, heldigvis!.
Jeg afventer en endelig udmelding fra den familie der tog ham med hjem, om
de vil godtage mit tilbud eller om de forlanger at få ham tilbage -hvad de
godt kan skyde en hvid pil efter.. jeg tog ham ihvertfald under armen og gik
hjem med ham i går, efter at have givet dem et tilbud. Det er så op til
deres store datter på 19 at afgøre.
Han har stort set ikke lavet andet end at sove i Emmas kurv og æde i dag,
han virker helt færdig.
mvh. marie

Fra : Coppi

Dato : 14-05-07 13:16

Hej Marie.

Jeg har også ind i mellem læst med på sidelinien og jeg ville ligesom du gå
gennem ild og vand for sådan en kat.

Lad dem nu komme med et udspil, men hvis jeg var dig ville jeg ikke give
slip på ham om så jeg skulle i retten.

Jeg har med stor morskab fulgt med i hvordan han har gebærdet sig, han er en
guldkat og hører ikke hjemme et sted hvor de ikke engang gider efterlyse
ham.

Held lykke, og lige en hilsen fra mine misser, som ønsker Harald tillykke
med hjemkomsten.
coppi

Fra : Coppi

Dato : 14-05-07 13:19

Og lige en ting til Marie.

Jeg spytter også gerne i bøssen, hvis du har behov.

Coppi

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 14-05-07 13:28

"Coppi" <annie321@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Og lige en ting til Marie.
>
> Jeg spytter også gerne i bøssen, hvis du har behov.
>
> Coppi

Det er meget sødt af dig!, vi må se om de henvender sig igen, jeg har stadig
ikke hørt fra, eller set dem endnu.

og jeg giver ikke slip på ham, aldrig i livet.
han stortrives, det behøver man ikke at være kattespecíalist for at se (-;

mvh. marie