Undskyld! Ang. katte-salon eller -barber
Fra : Siri

Dato : 12-05-07 23:10

Kære gruppe
Allerførst: Jeg beklager, men "det driller mig" mht indlæg.
I de senere par dage er ihvertfald hvert andet indlæg (eller forsøg
derpå) forsvundet ud i æteren - og ikke fundet hjemmesiden. Andre indlæg
er kommet ind 2 eller flere gange. Jeg beklager
Dorthe har givet mig et tip om Mozilla (m m), der havde nogle yderst
informative sider om NG'er og hvordan det hele funker - noget enklere
end det ,jeg havde forsøgt at æde mig igennem om Force Free Agent (?).
Så det prøver jeg, og det bedrer forhåbentlig på ups-dobbelt-indlæg og
udeblevne indlæg. Tak for jeres tålmodighed - og jeg forstår evt. mangel
på samme

Hvad jeg ville: Sommeren nærmer sig - og det har allerede været ret varmt.
Sidste sommer spurgte jeg efter kattesaloner/kattefrisører - evt
hunde-ditto, der tager sig venligt, tålmodigt, og omsorgsfuldt af katte
også.
Kender Í nogen?
Please, hvis I gør, så fortæl?
Gia, den kære, har det allerede ret varmt i sin store silkepels - og i
det sekund, der varsles hedebølge, eller bare generelt en 20-25 gr, så
skal jeg ha en tid til en katte-barber til hende. En god og tålmodig
een...
Bare til maven, og hvor det ellers kan tage det værste. Gias sommerhår,
så at sige.
Det siges, at der er en salon i tilknytning til Christa Heedes klinik på
Istedgade?
Har nogen erfaringer med dem?
Eller andre tips?

Og så må jeg jo bare juble over Kong Haralds lykkelige generobring efter
'kupforsøget'. Ikke eet ondt ord om romaer i almindelighed, no way, men
om disse romaer i særdeleshed, og om det, de bød arme Harald.
Han kom da til Marie, da han var flygtet og stæst ud af den første
dørsprække, han bare ku ane - og hvor han ku lugte hjælp og glade
katte... Og hurra for, at han bliver hos hende, hvor han har det godt og
guffer i sig

Nå, Gia kalder, hun er frisk på leg igen for første gang E.B. - efter
Belle.....

Men tips om katte-barber?
Tusind tak!
Med venlig hilsen
Siri, og en varm Gissemisse
- Tøm kattebakken ved privat svar

Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 13-05-07 06:06

Siri )

jeg sakser lige et tidligere indlæg fra en perser-opdrætter,
nedenunder det saksede, sætter jeg linken.

**Hej

Hvis I bor I Kbh., så kan Janni fra kattepensionen på Kbh.'s dyrehospital
gøre det uden bedøvelse på ca. ½ time, og det bliver sååååååå flot
Holder ca. 3-4 md., og koster kun 250 kr.
Er ikke spor traumatisk for katten, og jeg har netop en kat, der opfører sig
vildt andre steder, men Janni kan virkelig håndtere den slags.....
Min kat bliver fuldstændig deprimeret, når han har sin store pels, så vi er
simpelthen nødt til, at få det gjort, for at få en glad kat **

http://www.kattepensionen-kbh.dk/

--
Marianne Cat Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Siri

Dato : 24-05-07 18:44

> [...]
> Marianne Cat Hellemose
> ***Ailurophil***
> can be judged by how its animals are treated

Hej Marianne.
Tak for svar - jeg forsøgte at svare dig i sidste uge, men det blev
"ædt", svaret.
Mon det var dig, der tippede mig om Janni i sommer, da Gia kom med
mavsen fuld af knotter....
Det var en stor hjælp - men - undervejs, da hun ordnede Gia, faldt der
en bemærkning, der gør, at jeg ved nærmere eftertanke ikke, altså, uden
at ville kritisere unødigt, så ville jeg gerne finde en anden
'katte-klipper'.
Det er her, jeg egentlig savner en perser-klub, for der er åbenbart ikke
andre her, der kender til kattesaloner i Kbh og omegn.
Om ikke andet, så må jeg ty til Janni (og igen, tak for tips!), det gik
jo godt sidst.
Men hører nogen om andre, så lad mig det endelig vide
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar