Amme og loppe-bekæmpelse?
Fra : mfn

Dato : 11-05-07 18:30

Må vi bruge nogen former for loppemidler når vi har en mis, med 4-linger på
2 uger? - Jeg tænker på om det måske går i mælken og lign...

Hvis nej hvornår så?

Fra : Tove Krieger

Dato : 11-05-07 18:43

In news:4644a815$0$883$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
mfn <jadahva@hotmail.com> typed:
> Må vi bruge nogen former for loppemidler når vi har en mis, med
> 4-linger på 2 uger? - Jeg tænker på om det måske går i mælken og
> lign...
>
> Hvis nej hvornår så?

Så vidt jeg kan læse mig til, så er det kun CYCLIO Vet. man _ikke_
må bruge til diegivende katte. De andre d.v.s. Frontline, Advantage,
Program Vet. skulle der ikke ske noget ved at bruge

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : mfn

Dato : 11-05-07 19:43

> Så vidt jeg kan læse mig til, så er det kun CYCLIO Vet. man _ikke_
> må bruge til diegivende katte. De andre d.v.s. Frontline, Advantage,
> Program Vet. skulle der ikke ske noget ved at bruge

Ok tak.