MS Windows
briani 27239
rep af xin xp dk
Fra : Per H

Dato : 13-05-07 12:16

Jeg skal have reperet mit windows, men når filene bliver kopieret, får
jeg meddlse om at bla. cmnicfg.xml - ipcfg.xml, ikke kan kopieres
over. Jeg har forsøgt med at par win cdér, men resulstatet er det
samme. Jeg har så manult slettet cmnicfg.xml, ogs. men der kommer
samme fejl. dereftre. instalationen afbrydes, da det er vigtige
filer.

Hvad gør jeg så?
Vh Per

Fra : Erik J

Dato : 13-05-07 12:25

Fejlen kan bl.a. skyldes
fejl på cd-en - dvs der kan ikke læses
fejl på HD - dvs der kan ikke skrives
fejl på RAM - dvs den pågældende fil kan ikke indlæses i RAM

/Erik J

Fra : Per H

Dato : 13-05-07 15:32

On Sun, 13 May 2007 13:25:20 +0200, "Erik J" <gæt_selv@dk.dk> skrev:

>Fejlen kan bl.a. skyldes
> fejl på cd-en - dvs der kan ikke læses

samme fejl på 3 forskellige cdér. næppe

> fejl på HD - dvs der kan ikke skrives
Kan de rettes/ fjernes?

> fejl på RAM - dvs den pågældende fil kan ikke indlæses i RAM

Kan det tjekkes?

Vh Per

Fra : Fietsenmaker

Dato : 14-05-07 06:54

Per H skrev:

> samme fejl på 3 forskellige cdér. næppe

> Kan de rettes/ fjernes?

> Kan det tjekkes?
>

> Vh Per
www.memtest.org findes en iso fil så man kan lave en bootbar cd, den
kontrolerer RAM-modulerne og er rimelig effektiv.