MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvad betyder det??
Fra : Monty\(7000\)

Dato : 12-05-07 17:37

Når jeg prøver at køre et program jeg har hentet fra nettet får jeg følgende
medd. Nogen der kan fortælle mig hvad det er?

--------------------------
Setup.exe - Ugyldig flytning af system-DLL'er
---------------------------
System-DLL'en user32.dll blev flyttet i hukommelsen. Programmet vil ikke
køre korrekt. Flytningen opstod, fordi DLL'en
C:\WINDOWS\system32\SHELL32.dll brugte det adresseområde, der ellers var
reserveret til Windows DLL-filer. Leverandøren af denne DLL bør kontaktes
for at få en ny DLL-fil.
---------------------------
OK
---------------------------

Min maskine kører Xp pro

Monty

Fra : Lone

Dato : 12-05-07 17:55

"Monty(7000)" <diverse@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> reserveret til Windows DLL-filer. Leverandøren af denne DLL bør kontaktes for at få en ny DLL-fil.

Kig her engang om ikke du kan løse det:
http://support.microsoft.com/kb/935448/da

--
vh Lone