MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Kan ikke opdate min windows
Fra : S. M

Dato : 12-05-07 13:04

Hej

Jeg har brugt de sidste par dage på at finde frem til hvorfor jeg ikke
mere kan opdate min windows XP.

Når jeg sætter den xp til at lave en automatisk bliver den ved med at
søge oglåser Pc'eren så jeg ikke kan bruge den. Jeg gik i gang med at
lede diverse steder på nettet om andre havde et tilsvarende problem,
og fandt lidt hjælp her i forummet.

Der henvises i en anden tråd til at hente et lille program på ms
hjemmeside, som kan fortælle hvad der er der volder problemer, og jeg
fandt frem til at det er Windows Genuine valideringsværktøj.

Ok da jeg tidligere har valideret min software og alt er fundet
lovligt, syntes jeg ikke det kan være det. Microsoft takker ligefrem
for min validering og gør opmærksom på at jeg nu kan anvende bla.
Windows opdate. ( men det kan jeg ikke )

hvillke muligheder er der nu for at komme videre ?
Med venlig hilsen

S. Mik.

Fra : Lone

Dato : 12-05-07 13:25

"S. M" <stonefox58@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:4645aa0e.673453@news.tele.dk...

> [...]
> og fandt lidt hjælp her i forummet.
>

> hvillke muligheder er der nu for at komme videre ?

Kig tilbage her i gruppen til 9 maj, og find en tråd med emnet
"koks i windows update".......der er to personer der
har fundet hver sin løsning på problem der ligner dit.

Måske kan du bruge en af deres løsninger.

--
vh Lone

Fra : kep

Dato : 12-05-07 13:35

> [...]
> Windows opdate. ( men det kan jeg ikke )
>

> hvillke muligheder er der nu for at komme videre ?

Hej
Prøv at kigge her :
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;818018

--
M.v.h.
kep

Fra : Lone

Dato : 12-05-07 13:44

"S. M" <stonefox58@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:4645aa0e.673453@news.tele.dk...

> Jeg har brugt de sidste par dage på at finde frem til hvorfor jeg ikke
> mere kan opdate min windows XP.

PS. du kan vel iøvrigt hente updates uden at bruge den "automatiske" ?
Har du prøvet at slå funktionen fra og hente opdates her:
http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/default.aspx?ln=da
(altså hvis du har dansk version)

Jeg bruger den der hedder 'brugerdefineret' og vælger så selv hvilke
jeg vil hente hvornår. (funktionen er godt nok blevet uendelig laaangsom,
ligesom 'hjælp og support'......men det passer med at man sætter den
til at lede efter opdates - og så lige daffer en tur i køkkenet efter en kop
kaffe - så er den som regel klar når man vender tilbage ))

Der er flere der på det seneste har haft problemer med at automatisk
opdatering enten ikke fungerede eller tog al kraft ud af maskinen - så
der dukker nok snart en update op der fikser det

--
vh Lone

Fra : S. M

Dato : 12-05-07 15:19

"Lone" <logro@mail.tele.invalid> wrote:

> [...]
>opdatering enten ikke fungerede eller tog al kraft ud af maskinen - så
>der dukker nok snart en update op der fikser det

Tak for henvisningen Lone der var også en løsning for mig - jeg vil
straks åben en flaske rødvin og fejre det.
Med venlig hilsen

S. Mik.

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 12-05-07 15:49

"S. M" <stonefox58@hotmail.com> wrote in message

> Tak for henvisningen Lone der var også en løsning for mig - jeg vil
> straks åben en flaske rødvin og fejre det.
> Med venlig hilsen
>
> S. Mik.

Fedterøv, invitér da! *GG*

/Ole

Fra : Lone

Dato : 12-05-07 16:25

"/Ole (6000)" <x@xx.xxx> skrev i en meddelelse

> Fedterøv, invitér da! *GG*

))

--
vh Lone

Fra : Lone

Dato : 12-05-07 16:24

"S. M" <stonefox58@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tak for henvisningen Lone der var også en løsning for mig - jeg vil
> straks åben en flaske rødvin og fejre det.

Bingo - det var jo heldigt!

--
vh Lone