Backup af filer
Fra : mrwheel

Dato : 12-05-07 14:01

Hej alle

Jeg leder efter et php-script der kan tage backup af filer fra et
givent
domæne f.eks. domæne1 og den skal tage alle filer (ikke backup
biblioteket). Jeg har pt.
4 forskellige domæner som jeg skal tage backup af, på de 2 domæner
ville jeg gerne køre backup 2 gange om dagen.

Backuppen bliver styret af www.cronjob.de så jeg ikke skal køre det
manuelt hverdag, men det har jo ikke den store betydning, det hele
skulle gerne afvikles via et PHP script, men spørgsmålet er om sådan
et script findes, eller om det først skal laves?

MVH
Henrik Larsen

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 18-05-07 17:57

mrwheel wrote:
> [...]
> skulle gerne afvikles via et PHP script, men spørgsmålet er om sådan
> et script findes, eller om det først skal laves?

Med www.php.net/ftp burde der kunne laves et script med der kunne klare
dette...

--
Johan Holst Nielsen