IE7 åbner ikke nyt vindue maksimeret....?
Fra : PDR[2770]

Dato : 12-05-07 17:21

Noget hjælp at hente....der må da være milioner af mennesker der har samme
problem som mig....død irriterende at den kun åbner et lille vindue hvergang
man skal til en anden side.....første gang IE7 åbner den maksimeret alle
andre vinduer gør den ikke kun hvis man åbner en ny fane er den
maksimeret.....dybt underligt...nogle tricks?
Pdr

Fra : Søren K Rasmussen

Dato : 16-05-07 11:58

Hej Pdr
Træk i hjørnerne til den størrelse du vil have, derefter åbner de andre
vinduer i samme størrelse.
MVH
Søren