?mode=view_source&tech_id=1&id=2068
Fra : kasper

Dato : 11-05-07 21:28

Hej
hvordan kan jeg lave dette i en asp:
http://asp.dk/sources.asp?mode=view_source&tech_id=1&id=2068
det der: ?mode=view_source&tech_id=1&id=2068

HVORDAN? kan nogen hjælpe mig (helst en html vejledning)

:)

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 11-05-07 22:37

"kasper" <Zejekasper@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
> hvordan kan jeg lave dette i en asp:
> http://asp.dk/sources.asp?mode=view_source&tech_id=1&id=2068
> det der: ?mode=view_source&tech_id=1&id=2068

Det ligner noget med dynamisk include. Det har jeg skrevet om her:

http://hjemmesideskolen.dk/html/dynasp.asp?id=dynasp2

Min side skriver kun om dynamik i et niveau, derfor er kun første parameter,
der startes med et spørgsmålstegn "?", omtalt. Men på f.eks. denne side har
jeg brugt dynamisk include i to niveauer, hvor anden parameter så indledes
med et og-tegn "&":

http://hjemmesideskolen.dk/html/formular.asp?id=formus&content=fmselect

Eventuel tredje og efterfølgende niveauer i dynamisk include skal også have
deres parameter indledt med &.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk