Et mulitmedia script?
Fra : Otto Skov

Dato : 10-05-07 20:47

Hej alle sammen.

Jeg håber ikke det er et forkert sted at spørge, men jeg prøver lige.

Jeg søger som sagdt et mulitmedia script(php/sql)

Skulle der være nogle af jer der kender til et?

På forhånd tak.

Otto Skov

P.s.

Bare kom med dem i kender(alle sammen!)

Fra : Michael Zedeler

Dato : 10-05-07 23:11

Otto Skov skrev:
> Jeg håber ikke det er et forkert sted at spørge, men jeg prøver lige.
>
> Jeg søger som sagdt et mulitmedia script(php/sql)
>
> Skulle der være nogle af jer der kender til et?

Her:

<?php
   echo "Multimedia!";
?>

Mvh. Michael.
I am less likely to answer usenet postings by anonymous authors.

Fra : ShutEye

Dato : 10-05-07 23:45

> <?php
> echo "Multimedia!";
> ?>

Hehe ... men burde der ikke være lidt lyd med for at gøre det MULTImedia?

Fra : enkvinde

Dato : 11-05-07 10:30

"Otto Skov" <ottoskov@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej alle sammen.
>
> Jeg håber ikke det er et forkert sted at spørge, men jeg prøver lige.
>
> Jeg søger som sagdt et mulitmedia script(php/sql)

Hej Otto

Stedet kan sagtens være det rigtige sted at spørge, men du bør nok
omdeffinere dit spørgsmål

Et script er i php sammenhænge en kode, som indsættes på en hjemmeside for
at fremkalde en given handling. Der findes i 10 000 vis af php scripts, så
når du beder om at få alle scripts lagt i tråden her, så kan du hurtig få
noget at lave

Så om igen.... Hvad var det, du egentlig ville spørge om?

Hilsen Eva

Fra : Otto Skov

Dato : 11-05-07 21:26

> [...]
>
> Jeg søger som sagdt et mulitmedia script(php/sql)
>
> Skulle der være nogle af jer der kender til et?

Ja,ja, lave bare sjov med en newbie!

Nej det jeg søger er et gamescript.
Jeg har prøvet et par af dem der koster penge(i et kopi, da jeg ikke gider
bruge penge på noget som ikke køre på mit webhotel!)

Det skal sådan set "kun" køre flash spil/filer og det ville da også være
fint hvis man kunne loge ind(så man kunne få noget soicalt(?))

Er det godt nok?

M.v.h.
Otto Skov

Fra : ShutEye

Dato : 13-05-07 14:42

> Ja,ja, lave bare sjov med en newbie!

Så gerne :)

> [...]
>
> Det skal sådan set "kun" køre flash spil/filer og det ville da også være
> fint hvis man kunne loge ind(så man kunne få noget soicalt(?))

Meget bedre!
Bruger selv http://www.weberdev.com/ - der er en _masse_ gratis ting.
Men det kræver tit lidt arbejde at få det til at køre som du vil ha' det.
Der er sikkert masser af andre sider af samme slags.

Held & Lykke!

Fra : Otto Skov

Dato : 06-06-07 17:01

Undskyld den lange svartid, med jeg har desværre været uden internet i et
stykke tid.

Mange tak for svaret, jeg kigger lidt på det.

M.v.h.
Otto Skov