TDC uden tlf
Fra : Per H

Dato : 10-05-07 19:31

Jeg har besluttet at droppe mine fastnet-telefon hos tdc, men hvad så
med min bredbånd, der også er hos dem. Skal jeg så betale mere for
bredbåndet?

Vh Per

Fra : Henning

Dato : 10-05-07 21:01

On Thu, 10 May 2007 20:30:32 +0200, Per H <tramanden@gmail.com> wrote:

>Jeg har besluttet at droppe mine fastnet-telefon hos tdc, men hvad så
>med min bredbånd, der også er hos dem. Skal jeg så betale mere for
>bredbåndet?

Ja, du skal betale for en bærelinie, vist omkring 40,-/md?

Fra : Per H

Dato : 10-05-07 21:29

On Thu, 10 May 2007 22:00:41 +0200, Henning <no.mail@all.invalid>
skrev:

>Ja, du skal betale for en bærelinie, vist omkring 40,-/md?

så er cybercity vist billigere. jeg har pt 8 Mbit

Vh Per

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 11-05-07 00:21

Henning <no.mail@all.invalid> skrev :

>Ja, du skal betale for en bærelinie, vist omkring 40,-/md?

+ at man så ikke får samlerabat, som også er på kr. 40,00/mdr.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)