Driver til netkort på gammel Fujitsu Scale~
Fra : Ukendt

Dato : 10-05-07 17:32

Hejsa

Jeg mangler driveren til netkortet på en gammel Fujitsu Siemens Scaleo LD
1520.

XP installation kender åbenbart ikke chippen, så der skal andre midler til.

Ved godt jeg bare kan smide et nyt netkort i, men vil gerne forsøge at få
det andet op at køre først.

Har søgt på FJ's site, men det giver intet. Nogen der har en ide til hvor
kan hitte den ??

Mvh
Jan Rysz

Fra : Peter

Dato : 11-05-07 11:41

"Rysz (8900)" <janrysz(at)webspeed(dot)dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til.
>
> Ved godt jeg bare kan smide et nyt netkort i, men vil gerne forsøge at få

Det sidste ville nok være den letteste løsning, for det lader til, at du
ikke er den eneste med det problem.

Prøv at Google efter Everest, download og installer den.
Tjek hvad dit netværkskort reelt hedder, og gå på producentens side efter
driver.

PeterB

Fra : Ukendt

Dato : 12-05-07 07:38

> Det sidste ville nok være den letteste løsning, for det lader til, at du
> ikke er den eneste med det problem.

Nej jeg har godt set, at andre roder med det samme problem.

> Prøv at Google efter Everest, download og installer den.
> Tjek hvad dit netværkskort reelt hedder, og gå på producentens side efter
> driver.

Det vil lige prøve, har dog smidt et nyt kort i maskinen, men derfor er der
jo ingen grund til at stoppe eftersøgningen

Mvh
Jan Rysz