Dixa net!!! prøv lige og tjek det ud!!!
Fra : Jesper Brodersen

Dato : 04-07-01 14:42

Prøv at gå ind på http://dixa.dk
der kan man få 2 Mbit med fri telefoni til 398,- i måneden med fri
download/upload!?!?!?
Hvad er hagen ved det????
har i hørt noget godt eller skidt om det???

Venlig hilsen
Jesper Brodersen

Fra : Simon Skals

Dato : 04-07-01 14:44

It seems Jesper Brodersen wrote:
> [...]
>download/upload!?!?!?
>Hvad er hagen ved det????
>har i hørt noget godt eller skidt om det???

Er du en troll? Prøv dog for pokker at læse svarene til dit
første indlæg.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Broder Jesper

Dato : 04-07-01 14:59

Prøv at gå ind på http://munk.dk
der kan man få 2 celler med frit vievand til 398,- i måneden med fri
bøn/svar!?!?!?
Hvad er hagen ved det????
har i hørt noget godt eller skidt om det???

Venlig hilsen
Broder Jesper

Fra : Peter Juhl

Dato : 04-07-01 15:19

"Simon Skals" wrote...

> Er du en troll? Prøv dog for pokker at læse svarene til
> dit første indlæg.

Mange har ikke opdaget TDC's newsserver skift ... den
kære Jesper kan sikkert forventes at skrive 3-4 indlæg
om DaisyNe^h^h^h^h^h^hixaNet inden han giver op.

/Peter

Fra : Peter Brodersen

Dato : 04-07-01 22:17

On Wed, 4 Jul 2001 15:41:44 +0200, "Jesper Brodersen"
<Akasut@kvalme.dk> wrote:

>Prøv at gå ind på http://dixa.dk
>der kan man få 2 Mbit med fri telefoni til 398,- i måneden med fri
>download/upload!?!?!?

Der er kommet en række svar på dit første indlæg - og uanset hvad, vil
jeg anbefale at ringe til dem, samt at nedsætte antallet af
udråbs/spørgsmålstegn.

--
- Peter Brodersen
(no relation)

Fra : Jakob D

Dato : 04-07-01 22:23

Jesper Brodersen <Akasut@kvalme.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b431d4e$0$318$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> download/upload!?!?!?
> Hvad er hagen ved det????
> har i hørt noget godt eller skidt om det???

Hvorfor er det lige at det link til dixi, ikke virker??

Mvh Jakob

Fra : Jakob D

Dato : 04-07-01 22:26

Jakob D <dsl37505@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9i01k0$1e2s$1@news.cybercity.dk...

Fra : Rea721

Dato : 04-07-01 22:38

Prøv http://www.dixa.dk

--
rea721@fabel.dk (AKA) Leon Andrea. Bevar Flyvestation Værløse..
Den sidste Operative Flyvestation øst for Storebælt.

Fra : Jesper Brodersen

Dato : 09-07-01 09:33

ok
Jeg har forstået at teledanmarks newsserver har været gået ned!
Tak for de svar der er kokmmet i den anden post.

Ja og tak for de total lattelige svar der er kommet i den her post!

Jesper Brodersen

Fra : Rea721

Dato : 09-07-01 11:01

> [...]

> Tak for de svar der er kokmmet i den anden post.

> Ja og tak for de total lattelige svar der er kommet i den her post!

Øhh Hvad latterligt er der i min post (siden du laver reply til mig) ??

FUT dk.admin.netikette

Fra : Sonny T. Larsen

Dato : 09-07-01 11:29

Jesper Brodersen <Akasut@kvalme.dk> wrote:

> Jeg har forstået at teledanmarks newsserver har været gået ned!

Øh? Nej.

--
/Sonny - #include <std.disclaimer.h>

"I was wasted. It seemed like a good idea at the time." - Jim Morrison