MS Windows
briani 27239
Problem med Explorer 7
Fra : NN

Dato : 10-05-07 09:59

Hej NG
Har opdateret Internet Explorer til ver. 7. på XP home.
Problemet er nu, at hver gang jeg prøver at starte Explorer går den på:
http://runonce.msn.com/runonce2.aspx
Når siden er helt downloadet kommer fejlmeddelelsen:
"Internet Explorer har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager
ulejligheden"
Jeg har også sagt ja til at sende en fejlrapport MS, men det får man jo ikke
nogen løsning af!

Jeg kan starte Explorer ved at åbne "Denne computer" og åbne et tilfældigt
link i "Foretrukne". Jeg har så prøvet at opdater Explorer og XP igen og
slettet cookies og midlertidige internetfiler mv. Men det hjælper heller
ikke!

Er der nogen der har et løsningsforslag?
På forhånd tak.
vh
NN

Fra : emj

Dato : 10-05-07 10:34

NN skrev:

>Hej NG
>Har opdateret Internet Explorer til ver. 7. på XP home.

>Er der nogen der har et løsningsforslag?
Åbn MSIE 7 og vælg funktioner/internetindstillinger
Under fanebladet generelt skriver du adressen på den hjemmeside, som
du ønsker at MSIE skal starte på

Hilsen emj

--
http://lamaguf.dk/

Fra : NN

Dato : 10-05-07 10:48

> Åbn MSIE 7 og vælg funktioner/internetindstillinger
> Under fanebladet generelt skriver du adressen på den hjemmeside, som
> du ønsker at MSIE skal starte på

Det står den allerede til, men det virker som om at efter opdateringen skal
den ind på:

http://runonce.msn.com/runonce2.aspx

og det kan jeg ikke få den ikke at gøre

vh
NN

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-05-07 11:16

Den 10-05-07 10.58 skrev NN følgende:

> Har opdateret Internet Explorer til ver. 7. på XP home.
> Problemet er nu, at hver gang jeg prøver at starte Explorer går den på:
>
> Er der nogen der har et løsningsforslag?

Hvis du ved, hvordan du bruger registreringsdatabasen, kan du vist ændre
det der. Jeg mener, jeg er stødt på en indstilling - vist nok med et
navn i stil med runonce, eller i hvert fald i forbindelse med
IE7-indstillinger i databasen. En ændring af værdien, burde stoppe
forsøget på at loade siden. Jeg har desværre ikke mulighed for/tid til
at tjekke efter lige pt.

Hvis du ikke har tjek på at bruge registreringsdatabasen, så lad være
med at prøve, men vent og se, om en anden har et bedre forslag.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
35 tips & tricks til Internet Explorer.

Fra : NN

Dato : 10-05-07 13:00

> [...]
>
> Hvis du ikke har tjek på at bruge registreringsdatabasen, så lad være med
> at prøve, men vent og se, om en anden har et bedre forslag.

Det er for øvrigt også på min kones computer problemet er, så hun er
selvfølgelig "rigtig glad" fordi jeg var "flink" og opdatere hendes pc. (Jeg
har lavet samme opdatering på min egen uden problem!)
Jeg har ikke prøvet at "skrue" i registreringsdatabasen før, en gang skal jo
være den første, så... jeg må nok heller lige se om ikke der kommer
andre forslag først !
vh
NN

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-05-07 15:19

Den 10-05-07 13.59 skrev NN følgende:

> Det er for øvrigt også på min kones computer problemet er, så hun er
> selvfølgelig "rigtig glad" fordi jeg var "flink" og opdatere hendes pc.

Ok, hvis det er den ægteskabelige lykke, der er på spil, må jeg vel
hellere fyre op under en Windows ...

Klik på Start => Kør => skriv: regedit => OK => menupunktet Rediger =>
Søg => i søgefeltet skriver du: runoncecomplete => Næste => dobbeltklik
på den viste linje => i feltet under Værdidata står der 0, lav det om
til 1 => OK => Luk programmet => Start Internet Eplorer => sig til
konen, at nu kan hun godt holde op med at servere stegt lever til dig
hver dag.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gem internettet på din computer med Net Snippets.

Fra : NN

Dato : 14-05-07 19:41

> [...]
> => Luk programmet => Start Internet Eplorer => sig til konen, at nu kan
> hun godt holde op med at servere stegt lever til dig hver dag.

Hej Kim
Jeg vil lige huske at sige tak for vejledningen, men jeg har ikke haft tid
til at gøre noget ved det endnu, men i morgen....
Jeg har for øvrigt også overvejet at af-installere Internet Explorer og så
prøve igen.
vh
NN