Låsning af mus til computer (frekvens prob~
Fra : Hansen

Dato : 10-05-07 10:19

Hejsa,

Jeg synes at kunne huske at det er muligt at låse en trådløs mus til en pc,
således at man ikke oplever problemer mht interfrens fra andre mus i
nærheden. Noget med at bruge et unikt ID.
Nu kan jeg selvfølgelig ikke finde noget info om emnet. Det er en microsoft
mus det drejer sig om.

/sth

Fra : Claus Tersgov

Dato : 10-05-07 10:47

> [...]
> mus i nærheden. Noget med at bruge et unikt ID.
> Nu kan jeg selvfølgelig ikke finde noget info om emnet. Det er en

Det afhænger af den enkelte sender og modtager. Frem med manualen....

Claus

Fra : Hansen

Dato : 10-05-07 11:35

> Det afhænger af den enkelte sender og modtager. Frem med manualen....

Det er en Wireless Optical Mouse, og det er på min kærestes arbejde (ikke et
it-firma... Så jeg har desværre ikke manualen. Har prøvet at søge på
nettet efter manual men uden held.

/Hansen

Fra : Claus Tersgov

Dato : 10-05-07 18:34

> Det er en Wireless Optical Mouse, og det er på min kærestes arbejde
> (ikke et it-firma... Så jeg har desværre ikke manualen. Har
> prøvet at søge på nettet efter manual men uden held.

Jo, men desværre er der ingen her, som har en krystalkugle, der fortæller
alt

Claus

Fra : Hansen

Dato : 11-05-07 06:07

> Jo, men desværre er der ingen her, som har en krystalkugle, der fortæller
> alt

Nej, men man kunne være heldig at der var en der havde haft samme problem og
som havde en løsning
Jeg er for øvrigt kommet lidt nærmere - man skulle bare lige vide at det var
"cross talk" man skulle søge på. Men stadig ikke nogen magisk kugle endnu.

/Hansen