Brugerdefinerede Hatch-types i AutoCAD 14
Fra : Mikkel Andreasen

Dato : 04-07-01 14:36

Jeg sidder og konstruerer nogen forskellige hatchtypes og er løbet ind i et
irriterende problem:
Hvordan får jeg dem loaded hvis jeg har dem liggende i en seperat fil,
f.eks. C:\program files\AutoCAD r14\Support\MineHatchtyper.pat

Jeg kunne ligge dem i forlængelse af acadiso.pat, men vil helst have mine
"custom" linetypes og hatches liggende i seperate filer.

Tilsvarende spørgsmål gælder egentlig for AutoCAD 2002 da firmaet om kort
tid tager springet til nyeste version.

Mikkel Andreasen, MAN@inuplan.gl

Postbox 1024 Tlf.: (+299) 32 20 65
DK-3900 Nuuk E-mail: mikkel@mikkelandreasen.com