Nyt hardware for 1500 kr. En udfordring. :~
Fra : Martin Petersen

Dato : 09-05-07 20:21

Hejsa.

Mine forældre skal have opgraderet deres computer. Vi snakker cpu, bundkort
og ram. Hvad kan man få for 1500 kr?

Det skal være hurtigere end et KT266a chipset med en 1400 TB. :)

- Martin

Fra : Claus Tersgov

Dato : 10-05-07 10:49

> Mine forældre skal have opgraderet deres computer. Vi snakker cpu,
> bundkort og ram. Hvad kan man få for 1500 kr?
>
> Det skal være hurtigere end et KT266a chipset med en 1400 TB. :)

Det kan næppe svare sig. Køb en brugt i grupperne og sælg det gamle. Du
kommer til at skulle indgå for mange kompromiser ved en upgradering,
afhængigt af det, du har nu.

Claus

Fra : Søren Blom

Dato : 10-05-07 13:03

"Claus Tersgov" <nospamnews@tersgov.dk> skrev

> Det kan næppe svare sig. Køb en brugt i grupperne og sælg det gamle. Du
> kommer til at skulle indgå for mange kompromiser ved en upgradering,
> afhængigt af det, du har nu.

Hvis du bor nær Århus, så prøv at kør en tur ud til SHG.dk, de har nogen
maskiner stående i den ønskede prisklasse som tidligere har været brugt på
deres kontor. Maskinerne findes ikke på deres web-site.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 10-05-07 18:36

> "Claus Tersgov" <nospamnews@tersgov.dk> skrev

> Hvis du bor nær Århus, så prøv at kør en tur ud til SHG.dk, de har

Uha, det gør jeg ikke. Jeg bor i Brønshøj og har masser af maskiner...

Claus

Fra : ShutEye

Dato : 10-05-07 22:35

> Uha, det gør jeg ikke. Jeg bor i Brønshøj og har masser af maskiner...

Men jeg afmonterede altså cpu'en som du fortalte og det virker stadig ikke
?!?!

Fra : Claus Tersgov

Dato : 11-05-07 23:23

> Men jeg afmonterede altså cpu'en som du fortalte og det virker stadig
> ikke ?!?!

Det hash du har røget virker vist godt!

Claus

Fra : ShutEye